Gece İle Şafak - Fatma Erdek (Vlog #3)

kitap, book, Kitap OkuYorum, okur, okuma halleri, ephesus, gece ile şafak, fatma erdek, roman, novel, vlog,

Sonunda bu yazıyı yazabiliyorum :D Aslında kitabı bu ay içerisinde okudum ama maalesef unutmak gibi bir problemim var :( Okurken çok severek okuduğum kitapları bile çok kısa sürede unutabiliyorum :( Neden böyle oluyor?

Gece İle Şafak'tan instagramda baya söz etmiştim. [instagram hesabım: @eskaymak.kitap] Kitabı çok beğendim.
İlerleyen kitap alışverişlerimde yazarın diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum. Kitabı çok dikkatli okudum ve sanırım yazım hatasına denk gelmedim. Hatırladığım kadarıyla yoktu. O yüzden Ephesus Yayınları'na da teşekkürler. Tamam biz bloggerlar çoğu zaman -ki ben çok yaparım- yanlış yazım, hatalı cümle kısacası yazı yazarken çok fazla hata yapıyoruz. Ama okuduğum kitabın doğru düzgün olmasını isterim. Yayınevlerinin de buna özen göstermesini beklerim.


Efendim kitapla ilgili şöyle de bir video çektim :D


Aslında kitap ciltli olduğundan bir de ambalajımsı kapağı vardı ama ben böyle daha çok sevdim. Zaten okurken kullanamıyorum o ambalajı. Yırtılmasın temiz kalsın :D Ben biraz cins bir insanım :D

Not: Bu kitabı okurken arada "Bir Kızıl Goncaya Benzer" dinlemeyi de unutmayın :D
Kitapla ilgili yorumlarınızı bekliyorum :)

2 yorum:

  1. kitabı pdf olarak eklersen bizde okumuş oluruz. alma imkanım yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız şeyi benim blogumda bulamazsınız.

      Sil