Ne İzlesem?


Öncelikle dizi izleme geçmişimden bahsedeyim. 2008 yılından beri Kore dizileri izlerim. Buna ek olarak zaman zaman Japon dizileri ve animeler de izlediğim olmuştur fakat Kore dizileri kadar çok değiller.
2010 yılından beri de ABD dizileri izlerim. Son 2 yıldır Kore dizilerinden sıkılmaya başlamıştım ve yaklaşık 7-8 aydır da neredeyse hiç Kore dizisi izlemedim. Zaten son zamanlarda günde sadece 1 bölüm dizi izleyebiliyorum.


Neyse, esas konuya gelecek olursam, ben ne izlemeliyim?


Şu sırlar Supernatural izliyoruz kardeşimle. Zamanında ben bu diziyi merak ettiğimde, o çok korkunça ya ben onu izlerken fena oldum, ödüm patladı, şöyle oldum böyle oldum diyerek izlememe mani olanlar lütfen bi çekilebilir misiniz şuradan?

Tamam korku filmi izleyemem, hatta zaman gelir gece kalkıp lambayı yakar öyle yatarım ama arkadaş o kadar da korkulacak bir dizi değilmiş ki. Yani evet bazen hafif tırstığım oldu ama yok daha neler izlenmeyecek gibi değimiş. Neyse geç olsun güç olmasın dedik. Şuan 2. sezondayız.

Buna ek olarak da Kore taraflarında neler var merak ediyorum. Son 1 yılda yayınlanmış ve bitmiş olan
"Aa bunu kesinlikle izlemelisin" diyebileceğiniz ve dram olmayan bir dizi varsa eğer, tavsiyelerinizi beklerim :)

9 yorum:

  1. o zaman size big bang theory i tavsiye ediyorum :) bu deneyin bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında Kore dizilerini kastetmiştim :)

      Sil
  2. Under The Dome var benim takip ettiğim. Sezonları kısa çok bekletiyorlar ama yeni sezon 22 Haziranda başlıyacak.Kitaptan uyarlama bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Kore taraflarından öneri istemiştim ama o diziyi de biliyorum. Sanırım The 100 a benziyor diye izlememiştim :/ Ona da bakabilirim :) Ya da Türkçesi varsa eğer önce kitabını okuyabilirim :D

      Sil
  3. Kill me Heal me ve Healer dizisi çok tutuldu.Bunun yanında güncel olanlardan şuan da Warm and Cozy ve Orange Marmalade dizileri gündemde ek olarak, okul dizisi School 2015 dizisi çok konuşuluyor,belli bir yaş altının neredeyse hepsi izliyor bu diziyi. Bir kaç tane benim beğendiğim bunlar harici öneri yapayım sana hem bol seçenegin olsun hemde zevkini bilmediğimden kendin seçmiş olursun. Falling For Innocence ,Sensory Couple,Angry Mom,Super Daddy Yul,Heart to Heart,Pinnocchio,Mr. Baek,Modern Farmer,Discovery of Romance,My Secret Hotel,It's Okay, That's Love ve Fated To Love You . Umarım aralarında sevebileceğin çıkar.Şimdiden iyi izlemeler.Hepsi Kore dizisi ve türünde komedi unsuru mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liseli tarzı izleyemiyorum artık yahu :D Malum artık bizi iş adamları ilgilendiriyor :D Saydıklarından bazılarını izlemiştim kimini de yarım bırakmıştım. Kardeşim de Angry mom izle diyip duruyor bakayım ben bi bunlara sağol :*

      Sil
  4. My unfortunate boyfriend var No min Woo nun dramasıdır, bir şans ver ;) tezliklə dramanın yazısını da blogumda yazacam :)

    YanıtlaSil
  5. Healer var.Benim bayıldığım bir dizi oldu.Romantik,Aksiyon,Komedi türünde bir dizi.Başrollerinde Ji Chang Wook ve Park Min Young var.

    YanıtlaSil