Supernatural Parody

ABD, dean, dizi, eğlence, Jared Padalecki, Jensen Ackles, komedi, komik, Misha Collins, parodi, parody, sam, spoiler, supernatural, Supernatural Parody, The Hillywood Show, walking dead,
 
Parody sever misiniz? Ben çok severim. Hatta twitterda parody hesap takip etmeyi de severim de konumuz şuan o değil. Neden severim? Çünkü gülmeyi severim :D Anneme göre olur olmadık her şeye gülerim hatta onda gülünecek ne var öyle komik mi bu şimdi diye de azar işitirim :D Ama hayır komikler o yüzden gülerim :D Ne yani ağlayayım mı? :D

ABD, dean, dizi, eğlence, Jared Padalecki, Jensen Ackles, komedi, komik, Misha Collins, parodi, parody, sam, spoiler, supernatural, Supernatural Parody, The Hillywood Show, walking dead,


Yıllar evvel Big Bang için yapılan bir parody klibi izlemiştim ondan beri severim böyle şeyleri.
Malumunuz son zamanlarda Supernatural izliyoruz kardeşimle. Geç kalmış olsak da bence her gün 1-2 bölüm izlemek çok eğlenceli :D ♥♥♥

Bu sebepten ötürü de youtubeda dizi ile ilgili videolara bakarken parodysine denk geldim. Her ne kadar ağır spoiler yemiş olsam da -henüz 4. sezonda olduğum için-, çok hoşuma gitti :D Hele klibin sonundaki sürpriz....♥


Bunlar bir harika dostum :D Videoyu açtığınızda kanala göz atarsanız eğer daha bir sürü güzel parody var. Mesela Walking Dead gibi :D

Evet şimdi sıra geldi bu izlediklerimi unutmaya. Daha 4. sezonun başındayken 10. sezondan spoiler yedim :") Ben şuyanda azıcık izlediklerimi unutmaya gidiyorum. Hadi görüşürüz :D


2 yorum:

  1. ya bu diziye başlıycaktım guya ama o kdr çok sezon ki gözüm korkuyor.
    pardoy benim için bir şey ifade etmedi izlemediğim içun demek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de çok uzun diye izlemiyordum bir de korkutuyorlardı ama yok yaaa çogzel :D

      Sil