Kajol ve Shah Rukh Khan'dan Yeni Film Dilwale (2015)

dilwale, srk, shah rukh khan, kajol, varun dhawan, boman irani, hint filmi, indian movie, Bollywood, 2015,

Kajol ve SRK yeni bir filmde yıllar sonra tekrar bir araya geliyorlar. Haberi bir kaç gün önce görmüştüm. Çekimleri Bulgaristan da yapılıyordu.
Konusu hakkında bir şey bulamadım ama Chennai Expres gibi aksiyon-romantik-komedi olacakmış.
Bu çift sonunda bir araya geldi ya değmeyin keyfime :D Umarım o eski güzel filmleri gibi bir film olur. Zira SRK'nin son yıllarda yaptığı filmleri beğenmedim.

dilwale, srk, shah rukh khan, kajol, varun dhawan, boman irani, hint filmi, indian movie, Bollywood, 2015,

Allah bu ikilinin eşlerine sabır versin :D Birbirine bu kadar çok yakıştıktan sonra kıskançlıklar oluyor mudur acaba :D

Ayrıca filmde Varun Dhawan ve Boman İrani de oynayacaklarmış. Bu filmi çok merak ettim. Bir an önce çekilsin de biz de izleyelim :D

4 yorum:

  1. ay süpersin sen yaaa!!
    ben köklü hint filmi severler gibi bu ikisine bayılmıyorum ama tabii seviyorum.
    birbirlerinin filmlerine konuk olmalarını daha çook seviyorum
    benim bayıldığım ise bu haberler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum yaa çok yakışıyorlar birbirlerine :D Konuk olayı benim de hoşuma gidiyor :D Sanki eve misafir gelmişler gibi :D

      Sil
  2. Bende şimdi gördüm haberi. Filmin videosunu arıyorum bir de harıl harıl izlemek için :D Daha çıkmadı di mi :D

    Dipnot: bollywooda yeni başladım sayılır. Ve bu adama aşık oldum ben ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla henüz çıkmadı. Ah ah yeni başladığımda Shah Rukh'un bir ton filmini izlemiştim ben de :D
      Om Shanti Om severim ben :D

      Sil