Özledik Sizi Dönün Artık #2

Zamanın birinde bu yazının ilkini yazmıştım. Şurada. Ama sonra unuttum devamını yazmayı :P Hazır aklıma gelmişken devam edeyim dedim.


Lee Hyun Jin'i hatırlayanınız var mı? En son The Heirs'de oynamış. Ben izlememiştim. Bu pelteği başka dizilerde hep yan rollerde izlemiştim. Sırf bunun için 50 küsür bölümlük diziyi 15 günde bitirmiştim ben yahu :D Şimdi diyorum ki keşke şu şeker sıfatı şöyle bir chaebol rolünde ama öyle çok kasıntı değil şeker şebelek bir rolde görsek. Ne güzel olur. Ya böyle güzel gülen insanları bir kenara atıp unutmasalar keşke :D Gülmek önemli arkadaşlar :D Daima gülümsemeli :D




Gelelim Kim Nam Gil'e, o kadar uzun zamandır izlemiyorum ki, sanırım en son Bad Guy'da izlemiştim :/ Hatırlayamadım. Genelde ben romantik komedi severim ama bu adama gitmez yahu alışmışız bunun bir takım işler çevirerek dizilerin sonunda ölmesine :D Yine dram ya da aksiyon tarzı bir dizide oynayabilir mesela. Ama rica ediyorum sonunda ölmesin :D Nedir bu adamla derdiniz anlamadım ki :D Yapımcıların kesin garezi var. Yoksa bunun başka bir açıklaması olamaz :D

Şimdilik bu ikisi olsun bakalım. Gerisine sonra çağrıda bulunurum :D

Şunu da şuraya koyar giderim :D

3 yorum: