Facebook Hesabım

Zamanında bir hesap açmıştım. Ailem dışındaki arkadaşlarımla görüşebilmek için fakat sonrasında kullanmaktan vazgeçmiştim.
Beni bilirsiniz, sosyal medyada fazla şeffaf davranma hatasına düştüğümden tüm hesaplarımda gerçek ismimi kullanıyorum. Zamanla etrafımda bu kadar art niyetli insan bulunacağını bilseydim eğer kesinlikle gerçek ismimden internette bahsetmezdim. Lakin yaptım bir hata ve şuan ceremesini çekiyorum. Neyse esas mesele bu değil.
Yakın çevremde bile bu kadar yanlış anlaşılmış ve suistimal edilmiş biri olarak maalesef çok tanımadığım insanlara hiç güvenemiyorum :( Böyle dedim ama kimseyi de zan altında bırakmak istemiyorum. Yanlış anlamayın sakın. Yine de talihsiz deneyimlerimden ötürü bu yola başvurmak zorunda kaldım. Bana kıymet verip de blogger üzerinden tanıyarak facebook hesabımı ekleyen arkadaşları çoğu zaman kabul edemiyordum. Şimdi isteyenler beni rahatlıkla ekleyebilirler. Kişisel hesabımda uzun süredir tanıdığım arkadaşlarım ve ailem ekli olacak.
Böyle işte :D Linkimi de şöyle bırakıyorum :D Ezra Eskaymak

1 yorum:

  1. Bende şimdilerde kendi ismimi kullanmaktan rahatsızım.Bilseydim bir şeyleri takma isimle yazardım

    YanıtlaSil