Pabucumun Ajanı 2 - Asude

Asude, Pabucumun Ajanı 2, kitap , kitap aşkı,  ne okuyorum, okuyorum, okumak, Kitap OkuYorum, book, pano, kitaplık, işleme, kız, Deniz, Tuna, Mert, Yasemin, roman, novel,

Şurada Pabucumun Ajanı 1'i yazmıştım ve çok beğendiğimi söylemiştim. Gelelim ikinci kitaba. İlk kitabı okumayanlar bu yazıyı okumasınlar. Çünkü bu kitap birincisinin bittiği yerden aynen devam ediyor.

Deniz mutluluk sarhoşluğuyla mafya bozuntularını Tuna'ya hâlâ söyleyememiştir. Üstüne eski defterler de açılacak, huzursuz ve huysuz bir çift olacaklardır. Her seferinde birbirlerine olan aşkları ortalığı toparlasa da Deniz'in sırrı ortaya çıktığında büyük bir kıyamet kopacaktır.

Bu kitapda beni en mutlu eden şey Yasemin ve Mert çifti. Tuna ve Deniz çiftine yeni bir çift daha eklenmesi çok güzel olmuş. Zira ben her seferinde Mert'i sabırsızlıkla bekledim. :D

Evet SPOILER kısmı

Çok uzundu kitap.. Fazla kalındı. Ben hep uzanarak kitap okuduğum için yüzüme düşecek diye kitabı sıkı sıkı tutarak okudum :D Onun dışında sanki bu kitapta öpüş kokuş olayları biraz fazla abartılmıştı :/ İlk kitap o konuda dengedeydi de sanki bu biraz kaçmış gibi :/

Mert.. Mert'e bayıldım. Müthiş bir karakter yazmış Asude :D İlk kitap yazısında da demiştim ya varsa oralarda bir Mert alırım bi' tane :D

Aydan kısmında delirdim resmen. Hele Deniz'in Aydan takıntısı beni çıldırttı >.< Tuna'nın anlamadan dinlemeden yaptığı hakaretler :O Amaninbowwww yok yahu ben yine de Mert'i alayım :D

Ve mafyayı tutan kişi tahmin ettiğim kişi çıktı :D  Onu söylemiyim belki okumayan biri bu kısmı okursa yazık olmasın :D

Bunu da sevdim ama ilk kitap daha güzeldi bence :D

Mert'e selam olsun tekrar hahaha :D Olmayan adama aşık oldum :'(((( Bir genç kızın dramı :")))

Ya bir de dikkatimi çekti acaba Asude'nin okumadığım kitaplarından birinin ana karakteri Tekin Soyönder olabilir mi? Fazla bahsetti ve ben onun olduğu bir kitabı da okumak isterim :D

2 yorum:

  1. Ben birincisini alamadan ikincisi çıktı demek :D Ama artık merakım da kalmadı yeni kitaplara yelken açtım. Anlatım çok hoş gülümseyerek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman aradan biraz zaman geçsin de o zaman okursun :D Teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil