İğne Oyası Videolu Anlatım #6

anlatım, basic, craft, diy, do it yourself, easy, El emeğim, elişi, handmade, ip, iğne, iğne oyası, iğne oyası yapılışı, kolay, videolu iğne oyası, yapım,

Uzun zamandır video çekmiyordum. Youtube'da bir kaç yorum alınca tekrar çekme kararı aldım.
Ama yorum bırakanlar daha basit örnekler istediler. Ben de artık bir süre daha basit örnekleri tarif edeceğim :)

Bu yaptığım örnek, bu şekilde renk renk kullanılabildiği gibi, ağır örneklerin arasına yaprak olarak da atılabilir.
Bunlar zaten iğne oyasının temelleri. Bunlarla başlayarak daha zorlarını da yapabilirsiniz. :)
Kolay gelsin.


Videoyu faydalı bulduysanız fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim :)
Ayrıca Sağ taraftaki mail adresime merak ettiğiniz örneklerin fotoğrafını atarsanız elimden geldiğince yapmaya çalışırım :)

4 yorum:

  1. Hiç video olmadan direk oya bezinden bakıp yapıyor annelerimiz.Nasıl yapıyorlar hala anlamıyorum. Birde o bezin gezmediği el kalmıyor,herkes örnek çıkarıyor. :)
    Video çok açıklayıcı olmuş,ben bile yaparım o derece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de örnek bezim var. Hatta internetten model çıkarıyorum artık :D Ama işin püf noktası zaten basit oyalarda. Basitleri öğrendikten sonra fotoğraftan bile rahatlıkla örnek çıkarılabilir :D

      Sil
  2. Bir üstten bir alttan hiç bilmeyen ben bile bu tarfle yapabilirim sanki hemen denicem ;) hemde altını önce gidip sonra üstünede gitmiyorsun :D harikasın Esracım eline ,ağzına sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım :* Örneğine göre yapıyorum zürafasını :D

      Sil