Dikkat Aşk Çıkabilir - Asude / Kitap Yorumu

Dikkat Aşk Çıkabilir, ephesus, Asude, roman, kitap, Martin Turner, İlkim Acaroğlu, book, Kitap OkuYorum,

İlkim Acaroğlu, kafayı bilimle bozmuş, ders çalışmaktan başka hiç bir eğlencesi olmayan, tabiri caizse inek bir hanım kızdır. Bir gece arkadaşlarının gazıyla bara gider ve tehlikeli karanlık bir adam olan Amerikalı Martin Turner ile karşılaşır. Olaylar gelişir ve formaliteden evlenmek zorunda kalırlar. İlkim bu kaba ve görgüsüz adamla evlenmek istemese de amaçları uğruna kabul eder. İki taraf da birbirlerinden haz etmezler ama tahmin edeceğiniz üzere hiç bir formaliteden evlilik öyle kalmaz.

Spoiler kısmı;

Üzgünüm ama beğenmedim :( Yani şöyle söyleyeyim, Pabucumun Ajanı serisine aşık olmuştum resmen. O kadar çok beğenmiştim. Buna da bir hevesle başladım ama yok olmadı. Çok fazla öpüş kokuş olayları vardı. Yani ne zaman bir araya gelseler birbirlerinin üstüne atlayacaklarmış gibiydiler. En azından erkek tarafı öyleydi. Beni de bir yerden sonra bunaltıyor bu kadar aşk böcüklüğü. Hem ne bileyim konu güzeldi de bu kadar öpüş kokuş olmasaydı daha iyi olabilirdi.

Bir de ben İlkim ismini beğenmedim. :/ İlkim ismini ne kadar beğenmediysem Martin Turner ismini o kadar beğendim. Çok karizmatik bir isim olmuş. :D Zaten normalde de severim o ismi.

Marry ve Seth ikilisi de iyiydi.

Dediğim gibi ilişkiler bana biraz fazla sarmaş dolaş, fazla cıvık geldi. Ya işte bak yine şu konudan dert yanıyorum. Çok açık saçık yazmayın daralıyorum ben yahu :D Eh okuyucunun da derdi bitmez arkadaş kimi olsun ister, kimi az olsun ister :D O zaman şöyle olsun, kıvamında olsun :D Bu çoktu :D

Gül ve Avcı'yı daha çok merak ediyorum. Kitabı aldığımda onu da yazarım :)

Pabucumun Ajanı 1 
Pabucumun Ajanı 2

Sosyal Medya Hesaplarım

4 yorum:

  1. İşte wattpad sitesini bu yüzden bıraktım. İlişkiler vıcık vıcık hele kdrama izleyicisi olarak daha fazla bunaltıyor beni çok sevdiklerim de vardı ama bir tanesinin yeri ayrıydı ama maalesef yazarı o hikayeyi yazmayı bırakmıştı :/

    YanıtlaSil
  2. Ama bu kitap wattpad hikayesi. Pabucumun Ajanı da öyle :D Hatta merak ettiğin Gül ve Avcı da öyle komşu :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek istediğim wattpad den açıp okumuyorum :D Yoksa biliyorum yazar ilk önce nette yayınlıyor :D Hatta yanlış hatırlamıyorsam daha önceleri de face de yayınlıyordu :/

      Sil