Bulunamayan Şarkılar.

Eskiden bir Metro TV vardı. Ben orta okuldaydım hatta lise 1 de filandım. Yani işte 13-16 yaş arasında çok izlerdim o kanalı. Benimle birlikte kardeşlerim de -biri o zaman daha fındık kurduydu ama neyse işte-  izlerdi. Çok beğendiğimiz şarkılar vardı. Ama kanal kapanmıştı.
Mesela bir klip vardı. Adam kale gibi bir yerde piyano çalıyor. Dışarıda atlar şaha kalkıyor. Sonra adam nota kağıtlarını dağıtıyor. Aynı adamın bir başka klibi daha vardı. Yine adam piyano çalarken bu sefer bir kız dışarıda sürekli koşuyordu. Neyse işte biz bu adamın adını bilmiyorduk. Kanal kapandıktan sonra da bir daha hiç duymadık o müziği. Ama bizim hep aklımıza gelirdi. Evimize internet geldikten sonra araştırdık. Atların olduğu klip, koşan kız, piyano çalan adam.. Bir süre bulamadık. Sonra nasıl olduysa buluverdik. O bizim çocukluk aşkımızdı.



Atlı olan klip; Maksim Mrvica - Exodus.
Koşan kadının olduğu klip ise Maksim Mrvica - Kolibre



Bu adam yaşlandıkça güzelleşmiş kesinlikle :D Tabi burnuna estetik yaptırmış o ayrı. Gözümden kaçmaz :D
Favorilerimdendir bu klip de :D



Sonra Hintli mi, Pakistanlı mı yoksa Amerikan mı olduğunu anlayamadığım bir oğlan vardı. Neyse sonradan Pakistan asıllı mıymiş ne aman neyse onun şarkısını da bir süre aramıştım o da şöyle..



Bir de şöyle bir şarkısı vardı..

Ama bugün bu yazıyı yazmama sebep olan şarkı başka.
Bunu da yıllardır arıyoruz. Ne adını ne de söyleyenini bilmiyorduk. Ara ara bulamadık. Bugün yine bir ihtimal bulurum diye aradım ve buldum :D



Amanin klibin bu kadar saçma sapan olduğunu hiç hatırlamıyordum :D

Bu yazıyı kardeşlerime ithaf ediyorum :D Ve şunu söylüyorum.

Cembeeeekk artık blog yaz!!!

Edit:
Bu şarkıyı unutmuşum eklemeyi :D



4 yorum:

  1. Kiizzz inanirsin mi daha iki gun once acip dinledim en son sarkiyii 😄 bi de sey vardi ya. Maria hiiii maria hooo maria haa maria ha ha ..numa. Numa yey falan 😄😄😄 taamm yazicam da yazamiyom pas tutmusum :P

    YanıtlaSil
  2. Laaağnn hıyar madem buldun bana niye demiyosun :O Terbiyesis!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neee bilim :D Ademin bilgisayarında bi benzeri baska şarkı var da onu netten ararken denk gelmiştim :D

      Sil
  3. Ya arkadaşlar, bende şöyle bi şarkıyı arıyom, klipinde klüpde kız pencerede dans ediyor

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma