Rüzgarla Gelen

rüzgarla gelen, cathy lamb, kitap, eskaymak
Bu kitabı Nabrut'un blogunda görmüştüm. Aslında Şans Bilekliği ni görmüştüm ordan da bunu :D Kitap sipariş vereceğim zaman görünce Nabrutun yorumuna güvenerek aldım ve beğendim :D

Kitapta çok cins 3 kız kardeş, otisik bir erkek kardeş, bunamış kendisini pilot sanan bir anaane ve zaman zaman insanı intihara sürükleyen bir anneyi anlatıyor. Annelerine o kadar gıcık oldum ki bazen boğasım geldi.

Annelerinin kalp ameliyatı olacağını öğrenince hepsi bir araya toplanıyorlar ve ordan sonra da olaylar başlıyor zaten. Geçmiş ve şimdiki zamanı harmanlayarak anlatıyor yazar. Kız kardeş ilişkisi çok güzel anlatılmış. En büyük kavgalarında bile tekrar dönüp birbirlerini buluyorlar. Biz de 3 kız kardeşiz. O yüzden güzel geldi kitap bana :)

En  güzeli de kitaptaki pastane :D Küçük kardeşimle benim hep bir pastane açma hayalimiz vardır. Pek gerçekleşecek değil ama bazen oturur planlarını yaparız :D

Öyle işte okumak isteyenler için güzel kitap :)

Arka kapak yazısı;

Dokunaklı, komik ve Bommarito kız kardeşlerinin nefis dev top kekleri kadar karşı koyulmaz olan Rüzgârla Gelen, aile ile affetme, anneler ile kızları ve en değerli şeylere hâlâ sımsıkı tutunurken ileri bakma bilgeliğini edinme hakkında bir roman.
Bommarito kız kardeşlerin annesi River’ın açık kalp ameliyatı olması gerekmektedir. Aile pastanesini işletmeleri, erkek kardeşleri ve rahatsız olan büyükannelerine bakmaları için onlara evde ihtiyaç vardır.
Ama eve dönüş, sırları ve Bommarito’ların gömülü tutmayı tercih ettikleri acıları Isabelle’in kaçışı ve erkeklerle yaşadığı ilişkileri, Janie’nin obsesif kompulsif rahatsızlığı ve Cecilia’nın kendine zarar veren öfkesii açığa çıkarmaya başlar. Henry’ye göz kulak olmak ve iş yapmayan pastanelerini kurtarmak için birlikte çalışan Isabelle ve kız kardeşleri, varlığından hiç haberdar olmadıkları sorulara yanıtlar, çocukluk yaralarını sarmak için beklenmedik yollar ve mutluluk konusunda şaşırtıcı yeni şanslar yakalama cesaretini bulmaya başlar.
“Lamb zarafeti, mizahı ve affediciliği kesinlikle karşı koyulamaz biçimde anlatıyor.” Publishers Weekly

2 yorum:

  1. çok güzel bir kitaptı ^^ şans bilekliği bunun kdr değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilemedim ki sanki bana da diğeri güzel gibi gelmişti :D

      Sil