Allah'ı Bildiğimi Sanırdım

Nihat Hatipoğlu, Allah'ı Bildiğimi Sanırdım, 300 Soru 300 Cevap, Kitap OkuYorum,

Nihat Hocayı sevmeyen var mı? Uslubuyla, hal ve hareketleriyle bir hocada olması gereken herşey var. Anlatımı çok güzel. Özellikle Ramazanda Nihat Hocayı izlemesi çok zevkli oluyor :)

E hocayı bu kadar sevmişken kitabını da almamak olmazdı. Kitap üstünde de yazdığı gibi 300 soru ve cevaptan oluşuyor. Okurken çok rahat anlayabileceğiniz sanki karşılıklı konuşuyormuşcasına zevk alabileceğiniz bir kitap. Ben beğendim. Nihat Hoca severlere tavsiye edebilirim :)

Kitapla ilgili daha önceki yazılar için;

1) Kötülük yapmayı aklımızdan geçirdiğimiz an, buna karşı sorumlu olurmuyuz?

2) Münafıklığın işaretleri nelerdir? 


2 yorum:

  1. Uslubu güzel bir hoca gerçekten.
    Üslup olarak Cübbeli Ahmet Hocayı da çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cübbeli Hocamın yeri ayrıdır zaten :) Onu daha bi başka severim :)))

      Sil