The Prime Minister And I (Diziye İlk Bakış)

Film dizi anime, Kore dizisi, The Prime Minister And I, Başbakan ve Ben, Yoon Shi Yoon, Chae Jung An, Ryu Jin, Yoona, Lee Beom-Soo
Dizinin konusu şöyle; ülkenin dürüst başbakan adayı ve acar magazin muhabiri bazı istemeyen tesadüfler sonucunda halka sevgili olduklarını ilan etmek zornda kalırlar. Ardından da formalite bir evlilik yaparlar.

Dizide bir adet genç ve yakışıklı özel kalem müdürü Yoon Shi Yoon,

Bir adet (bence hayır güzel değil) güzel ve başbakana sadık bir sekreter Chae Jung An

Bir adet başbakanın eski eşinin abisi fesat ve başbakana düşman bakan  Ryu Jin

3 adet babalarının yanında melek ama hanım kızımızın yanında şeytan olan veletler (küçük olan hariç)

Ha bir de bakanın fettan ve kocası kadar fesat karısı var ki anlaşılan hanım kızımıza kök söktürecek.

Açıkçası diziyi başbakan için izliycem evet evet ben onun tarafındayım. :D Yoon Shi Yoon hiç beğenmedim  bu dizide :P Ne bileyim sanki yan komşu tavuğuna kışt demiş de bu da ona düşman olmuş gibi hep bir haset bakışlar içerisinde yan yan pis pis kinli düşmanca ay yeter işte hiç hoş bakmıyor :D

Dizinin 5 bölümünü izledim 6. bölümünü bekliyorum. Şimdilik çok güzel gidiyor heyecanla bekliyorum :D

4 yorum:

  1. bu kore dizi furyasına henüz katılmadım ama sabırla okuyorum arkadaşlarım postlarını :)
    iyi seyirler dilerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2008 den beri takip ederim gerçekten güzel diziler var :)

      Sil