Mehdix - Turgay Güler

kitap, Kitap OkuYorum, Mexdix, Sıradışı Üçleme, Turgay Güler,

Çok zamandır almayı düşündüğüm bir kitaptı. Bu üçlemenin ilk kitabı, ikinci kitabı "Sır Küpü" nü de aldım fakat 3. kitabın çıktığını ben kitapları sipariş ettikten sonra gördüm :( Artık nasip onu da ilerleyen zamanlarda alırız.

Kitaba gelecek olursak, ben çok beğendim. Kitap Ayasofya'nın ibadete açılmasıyla başlıyor. Eğer 2020 yılında Mehdi gelirse dünya nasıl olur onu anlatıyor.
Ben okurken kafamın bir köşesinde sürekli Mehter Marşları çaldı :D. Bir solukta bitecek kitap derler ya işte aynen öyle bir solukta bitti.
İkincisini okumaya başlamadım araya farklı kitap soktum. En kısa zamanda ikincisini de okuyacağım. Güzel kitap okuyun derim :)

Arka Kapak Yazısı;
 
Olmayanı hayal etmek,imkansızdır. Hayal edilebilen bir şeyin gerçekleşmeyeceğini kim söyleyebilir? Bu kitapta, hayal edilen MEHDİX, onların korktuğu bu yüzden inkar ettiği bir gerçek. Beklenen meçhul... İnsanlığın son umudu. Bir sembol. İnsanlık, O’ nu bekliyor....
Tarih 2020.
Dünya için sonun başlangıcı.
Amerika ve İsrail “Kıyamet”i erkene alma planları için düğmeye bastı. Artık geri dönüş yok. Dünya, korkunç bir savaşın eşiğinde ve böyle bir savaş, belki bundan sonra hiç yaşanmayacak. Sözde son kehanet de hayata geçirilmek üzere. Ama Asa MEHDİX’in elinde. Tabii güçte.
İşte bu hiç hesapta yoktu….

Kitapta geçen Deccal yazısı için buraya...

2 yorum:

  1. Kitabın 2.si ne zaman çıkacak lütfen cevap verinn

    YanıtlaSil
  2. Kitabın ikincisi Sır Küpü ve üçüncüsü de Ruhlar Kuyusu. Hepsi çıkmış durumdalar. Her kitapçıda var mı bilmiyorum ama internetten rahatlıkla alabilirsiniz :)

    YanıtlaSil