Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları


Film dizi anime, hobbit, Kili, sinema, the hobbit the desolation of smaug, Thorin,

Vee...
Veee...
Veeee...
Sonunda Hobbit 2 vizyonda ve biz bugün 3 kardeş izlemeye gittik.
Tek kelime ile... Müthiş!
İlk filmi de sevmiştim ama sağda solda "oofff o ne efektlerdi öyle 3D si bi harikaydı" falan filan diye bir sürü yazı okuyup öyle izlemiştik filmi. Ama filme gittiğimizde o çok övdükleri efektleri -3D anlamında- hiç bir şey görememiştik. İlk kez de 3D film izlemiştik. Neyse işte. Bu ikinci film akıcılık açısından da 3D açısından da 10 numaraydı. Hayran kaldım filme. Sadece sonu çok tuhaf bitti. Yani yarıda kaldı sanki.

Bugün yaşadıklarımıza gelince; AVM ye gittiğimizde bilet satış noktasında uzuun bir kuyruk vardı. Arkadaştan Turkcell sarı kutu puanı ile beleşe film izleyebileceğimizi duymuştuk. Ama öncesinde netten kayıt olmak gerekiyormuş :P Neyse hem kuyruk uzun hem filme kalmış 5 dk bi de bu sarı kutu zımbırtısının kafa karışıklığı ile kız bize 3 öğrenci bileti kesti. Ne olduysa bi anda tutuldum mu neyse bişe diyemedim. Sonra kafaya dank etti ki bizde tek öğrenci var.  Normalde kesinlikle böyle şeyler yapmam. Otobüs olsun, sinema olsun öğrenciysem öğrenci yoksa  tam para veririm. Hakka girmemek için ama bu sefer gümbürtüye gitti.

Neyse efendim girdik filme, film başladı ve film orjinal dilde Türkçe altyazılı. Salondaki herkes şok oldu. Çünkü orj. dilde olan seans saat 21:00 de. 35 dk boyunca devam etti sonra salonun ışıkları yandı. Bi 10 dk da ışıklar açık izledik filmi. Sonra bi anda ekran karardı.5 dk kadar. Sonra film tekrar baştan dublajlı olarak başladı. Dolayısıyla seans çok uzamış oldu. Bizinm öğle namazlarını da yemiş oldular.

Filme gelecek olursak eğer;

Yine Kili hep Kili daima Kili diyorum :D Şu araya bir de Thorin ekliyim de birileri cıngal koparmasın :D :D
Efektler süperdi. Bi ara üstüme doğru bi Ork kafası koptu yuvarlandı.
Ah  Legolas ah.. O yeşil lensleri ucuzluktan mı aldın acaba. Nerde o eski Legolas.. Yaşlanmışın  arkadaş :D

Bir sahnede dev örümcekler vardı. O saheyi nasıl izledim bir de bana sorun :D Ben ince tel bacak örümcekten bile tırsarım sinemada dev ekran örümcekler ıyyhhhhh...

Aslında filmle ilgili söyleyecek çok şey var. Çok güzeldi ama hepsini yazamam buraya :D Oooff tekrar izleyesim var :D



 2012 de izlediğimiz Hobbit in ilk filminin yazısı için buraya buyurun. Geçen yıl gözlük kullanmıyordum dolayısıyla gözlerim helak olmuştu. Bu yıl önce sadece 3D gözlükle izlemeye başladım baktım gözlerim yine fenalaşıyor bu sefer kendi gözlüğümün üstüne taktım 3D gözlükleri. Daha bir net oldu herşey :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder