Tatlı Bela - Jamie McGuire / Kitap Yorumu

Tatlı Bela, Ayaklı Bela, Tatlı Sır, Travis Maddox, Abby, Jamie Mcguire, Yabancı yayınları, best seller, roman, kitap, book, Kitap OkuYorum, okuma halleri, okuma, novel, kitap yorumu,

Okuyucular tarafından iyi kızın sevilmediği kötü çocuğa ise aşık olunduğu bir kitap Tatlı Bela.
Abby geçmişinde yaşadığı olayları unutabilmek için en yakın arkadaşıyla birlikte yaşadığı şehirden uzaklaşır ve üniversiteye başlar. Yeni hayatında herşeyin daha iyi ve sakin gitmesini beklerken olmadık birisiyle tanışır. Travis Maddox. Dövmeli, kızların etrafında pervane olduğu okulun yakışıklı serserisi üstelik kafes dövüşleri yapan bu gençle aralarında karşı koyamadıkları bir çekim başlar. Başlarda arkadaş olsalar da sonradan iş tamamen değişir.


Bu kısım Spoiler olabilir...

Kitabı daha önce o kadar çok yerde gördüm ki benim de berbat bir huyum vardır çok övülen, ısrar edilen şeyleri okumam, izlemem. Hatta Beybem Selin de kaç defa oku dedi de okumamıştım :D Neyse işte geçenlerde kitap yokluğuna düştüğüm bir vakit yine beybemin ısrarlarına dayanamayarak okudum.

Dedikleri kadar varmış. Evet bir Maddox erkeği kolay bulunmuyormuş :D Maddox sevince çok güzel oluyormuş :D

Kötü çocuk Travis Maddox'a bu kadar övgü dizdikten sonra iyi kız Abby 'i de biraz yerden yere vuralım.
Zaten bu kitabı okumadan önce Seyhan'ın blogunda görmüştüm. O da kızdan şikayetçiydi. Yani kitaba başlarken zaten kıza önyargılı olarak başladım. 1-0 Travis öndeydi.

Tamam yani senin baban zamanında yapmış bir itlik de sen niye bu çocuğu bu kadar üzüyorsun.
Gıcık oldum Abby'e. Salak Abby. Ayy ben bu kıza fena kin güttüm :D :D

Deli dolu Travis' e bayıldım. Hele durup dururken herkesin ortasında masanın üstüne çıkıp şarkı söylemesi :D

Sonuç olarak kitabı beğendim. İkinci kitap Ayaklı Bela'da Travis'in ağzından anlatılıyormuş. Onu da Selin'le birlikte bu yakınlarda okuyacağız.
 
Esas merak ettiğim de Tatlı Sır kitabı. Onda da Travis'in abisi yani bir başka Maddox erkeği anlatılıyormuş. Okudukça onları da yazarım.

Sosyal Medya Hesaplarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder