Pabucumun Ajanı 1 - Asude

Pabucumun Ajanı 1, Asude, Deniz, Tuna, kitap, book, roman, novel, ephesus, mert, Kitap OkuYorum, gelinlik,

Sonunda kardeşimin ısrarlarına dayanamayarak Asude kitaplarından Pabucumun Ajanı 1-2 yi aldım. Okudum ve beğendim. Aslında alma konusunda karar vermem de Seyhan sayesinde oldu. Ben internette hep 15-18 yaş arası okurlardan övgü duymuştum. Ne yalan söyliyeyim biraz ön yargılıydım o yüzden. Ama Seyhan beğenmiş. Şurada Dedim o zaman bir şans vermek gerek.

Konusu şöyle;
Aylardır işsiz olan hanım kızımız Deniz artık işsizlikten çok bunalmıştır. Başvurduğu tüm şirketler çok harika bir cv istediğinden her seferinde geri çevrilmiştir. Deniz en sonunda o kadar bunalmıştır ki bir anlık delilikle saçma sapan ve hakaretlerle dolu o müthiş CV sini doldurup önüne gelen ilk şirkte üstelikte yönetim katındaki sekretere vermiştir. CV'yi verirken de tamamen sallayarak Ahmet beyin kuzeniyim demiştir. Ve şansa bakın ki Ahmet Bey de Deniz'in tabiri ile kurumsal kasıntı, şirketin CEO'su Tuna Üstüner'in baba tarafından kuzeni ve de en sevmediği insandır. Bu sayede Deniz hafiften torpille hiç beklemediği bu işe kabul edilir. Ve Uranüslüsü Tuna'ya çarpılır.


Off sanki çok karışık anlattım gibi :D Neyse bundan sonrası malum SPOILER kısmı. Kitabı okumayanlar burada size veda ediyorum :D

Kitabı çok beğendim. Vikitapda 9 vermiştim ki kolay kolay 9 vermem şimdi gidip onu 10 yapıcam :D Ayrıca Asude'nin yazım tarzını da çok sevdim. Fakat şu sık sık kullandığı lanet olsunlar ve en olmadık yerde sürekli olarak kullandığı kurumsal..... (noktalı kısma birçok kelime geliyor) lakapları bir süre sonra beni sıkmaya başladı. Ya ben çok takıntılı bir insanım. O yüzden de bana çoğu zaman sıkıntı verebiliyor bu tarz şeyler.
Sıkıntı veren şeylerden birisi de karakterlerin ismiyle birlikte soyismininde sıklıkla kullanılması :/ Ne bileyim ya birazcık rahatsız etti beni :/

O bim poşetli yerine hayran kaldım :D Çok doğaldı.Bu kitapta bol bol güldüm :D İkinci kitabı da bitirdim onu da yakında yazarım. Bunu okuyanlar bekletmeden taze taze ikiyi okusunlar.
Ayrıca Mert favorim. Varsa oralarda bir Mert, alırım bi' tane :D

Ya bir de ben Ephesus dan şikayetçiyim :D Neden ya neden kitabın ismi hemen silindi. Yani kitaplara hor davranmam ben. Güzel güzel uzandığım yerde okurum :") Kitabı tuttuğum yerlerin boyası silindi hep :") Hani o yan tarafındaki ayakkabılı kısımlar falan hep silindi :((((  Çok üzüldüm yaaaa sanki kitabı dikkatsiz okumuşum gibi oldu. Sonuç olarak Asude'ye de Ephesus'a da teşekkürler :)

Sosyal Medya Hesaplarım

2 yorum:

  1. heh en çok kurumsal lakabının uzamasını begenmedim ve birkaç şey daha var böyle. kaçıranlar için tekrar eden espriler gibi. ama espriyi ilk seferde anlayanların suçu ne :)
    ben de en çok yaşar usta benzetmesini sevdim. acayip hoşuma gitmişti.
    mert benim de favorim. hatta ikinci kitapta bir şeyler tahmin ediyorum. :)
    yazıların silinmesine çok şaşırdım. benimkiler duruyor, doğruyu söyle ne yaptın?! :)
    Kitap tavsiyelerimin dikkate alınması beni çok memnun ediyor.
    günümü senlendirdin datlum öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hayır yani korsan kitap da almam ki kitap yurdundan aldım :") Ben masaya koyarak okumam elimde tutarım uzana uzana okurum. Elimin değdiği yerler hep silindi :(((( Bana özel mi acaba :(((

      Ne demek ya aslında tavsiyelerinden okuduğum daha başka kitaplar da var da yazmaya zamanım olmadı :D Ben de seni öperim :*

      Sil