Bu Bir Şikayet Mektubudur!

ptt, mektup, kart, letter, posta, kargo, şikayet, post card,

Evet. Şikayetçiyim efendiler. PTT'den şikayetçiyim. 1 ay geçiyor ve mektuplarım hâlâ bana ulaşmıyor. Güya biz 5 arkadaş her ay birbirimize kart atacaktık. Atmaya da başladık. Lakin PTT resmen bizim etkinliğimizi sabote ediyor. Yahu hevesimizi kursağımızda bıraktın PTT amca :( Hergün postacı yolu gözlüyorum. Ama yok :(
Neden yahu neden? PTT ile yollanan kargolar en geç 1 haftada yerine gidiyorken, faturalar anında elimize geçiyorken mektuplarımıza bu kastınız neden? Sizi çok fena kınıyorum. Kalbimi kırdınız. Aslında şikayet mektubu yazıp yollamak istedim ama o da yolda kaybolur diye vazgeçtim.
Şimdi geldi kırdığınız kalbimi onarmaya. Efendim beni bu kadar kırmışken gönlümü ancak bana yollayacağınız hediye kitap ile alabilirsiniz :D Buradan da kendime pay çıkarabildim. O halde yazımı sonlandırıyorum :D

2 yorum:

  1. Aylardır kargolarımı ve mektuplarımı bekliyorum, kesin el koydular zavallıcıklara :))

    YanıtlaSil