Sensiz Olmaz (Rang Rasiya) Seslendirenler

rang rasiya, kim seslendiriyor, seslendirme, sensiz olmaz, rudra, ranawat, paro, parvati, elif acehan, rıza karaağaçlı, kanal 7, hint dizisi, dizi,

Sensiz Olmaz dizisi Kanal 7'de başladı. Daha önce şurada dizi hakkında bir yazı yazmıştım.
Diziyi yaklaşık 10 günde altyazılı olarak bitirdim. Çok beğendim. Tabii bunu Hint filmi seven biri olarak söylüyorum. Yoksa türü sevmeyen biri aynı şeyleri hissetmeyebilir.

Beni bilenler sesler ile ne kadar ilgili olduğumu bilir. Dizi başlamadan merakım tavan yapmıştı. Acaba hangi oyumcuyu kim seslendirecek?

Sesleri tanıyorum tanımasına ama isim hafızam kötü olduğu için çıkaramıyorum. Duyduğumda sadece başrol oyuncuların seslerini tanıyabildim. Bundan mütevellit dün Kanal 7'ye mail attım. Seslendirmen listesini benimle paylaşabilirler mi diye. Henüz cevap gelmedi. Ama ben sabredemedim tabii.

Şimdilik sadece başrol oyuncularını yazacağım. Olur da cevap gelirse ya da diğer sesleri de tanıyabiirsem ileride bu yazıyı güncelleyeceğim.

rang rasiya, kim seslendiriyor, seslendirme, sensiz olmaz, rudra, ranawat, paro, parvati, elif acehan, rıza karaağaçlı, kanal 7, hint dizisi, dizi,

Paro'yu yine Bir Garip Aşk'ta olduğu gibi Elif Acehan seslendiriyor. Kendisinin sesi Paro için gayet uyumlu olmuş.

Rudra'yı ise Rıza Karaağaçlı seslendiriyor. Kendisini yıllar evvel radyo programından tanırım. O zamanlar ortaokulun sonu lisenin başları gibiydi. On küsür sene evvel yani :D Rıza Karaağaçlı'nın sesi de Rudra'ya uyumlu olmuş.




Şimdilik duyduğum sesler karakterler ile uyuşmuş. Beğendim. Bunların dışında merak ettiğim ileri bölümlerde çıkacak olan karakterler var.

Dediğim gibi eğer cevap alırsam ya da tanıdığım ses çıkarsa yazıyı güncellerim.

15 yorum:

  1. Merhaba
    Diziyi bende izliyorum.
    Paro'nun seslendirmesini güzel ama Rudra farklı olabilirdi. Mesela önceki diziden Arnav'ın sesi askerimize daha uygun. Tabi bunu şu an ki sesi sevmedim diye demiyorum sadece karaktere oturmadı bence.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diğer sesten pek hoşlanmıyorum :/ Bana göre de o ses Rudra'ya biraz ince kaçardı. İşte herkesin beğenisi farklı :D

      Sil
  2. Bu genel olayları anlatan bir ses var.onun kim olduğunu biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizide mi? Fark etmedim ben ama tv de yayınlananda bazı kısımları kaçırdım izlerken.

      Sil
    2. Nur Subaşı seslendiriyor

      Sil
  3. BEN RUDRA'NIN SESİNE BAYYILIIYORUMM! AMA RIZA KARAAĞAÇLI'NIN SESLENDİRDİĞİNE EMİNMİSİNİZ?
    ÇÜNKİ YOUTUBE'DAKİ VİDEOLARINDA SESİ PEK BENZEMİYOR?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eminim. Araştırabilirsiniz de :)
      Seslendirme sanatçılarının en büyük özellikleri ses tonlarıyla oynayabilmeleri.

      Sil
  4. bence cok iyi seslendiyo

    YanıtlaSil
  5. Bence süper seslendirenler çok güzel uymuşlar ağızlarına yüreklerine sağlık çok güzel uymuşlar

    YanıtlaSil
  6. Elif ecehan ablamızın tam fotoraflin paylesirmisiniz nolur. Bir soru sorabilirmiyim 2side Türkiyedemi yaşıyor ? 1 günlüğüne corlu ya gelebirlermi ne olur ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de google'ın bize sundukları kadarıyla tanıyorum. Yani üzgünüm size yardımcı olamayacağım :)

      Sil
  7. Merhaba. Mohini yi kim seslendiriyor biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Maalesef bilmiyorum.

      Sil
    2. Ben öğrendim canan sanan diye biri seslendiriyormuş

      Sil
  8. ya çok güzel karakterler ve sesler mükemmel arnav hafif sert bir karakter o yüzden kerem kobanbayın sesi ince ama rudra baya baya sert olduğı için rıza kaarağaçlı çok güzel selendirmiş hepsinin ağzına sağlık :) ::d

    YanıtlaSil