Bashar Momin 2014 (Pakistan Dizisi)


Malumunuz ben bu ara Hint dizilerine sardım. Ama Hint dizileri de mübarek bir uzun ki... Twitterda kızlarla muhabbet ederken bana Bashar Momin tavsiye ettiler. Ben de 'nasılsa bu kısa dizi fırt diye biter ben önce şu başladığım uzun diziyi bir bitireyim' dedim. O sıralar Rudracıımla pek ilgiliydim. Rang Rasiya bittikten sonra kendimi bir boşlukta hissettim. Kanal 7 de yayınlanacak Benimsin dizisine başladım ama dublajsız izlenecek gibi değildi zira berbat ingilizce konuşuyorlardı.
Bashar Momin'in kapısını çaldım ben de.


Dizinin konusunu anlatacağım ve spoiler vermemeye çalışacağım lakin birazcık çıtlatmam gerek yoksa konu ortaya çıkmaz :D  İlk 2-3 bölümde ne oluyor demiştim. Ama sonra açıldı dizi. Ama şunu baştan söyleyeyim. Amerikan dizilerinin kalitesine alışmış izleyici kitlesi bu diziyi beğenmez. Eğer Hint - Pakistan yapımlarına aşinaysanız başlayın. Sonra vay efendim bu da neymiş demeyin.


Rudaba, babasının ısrarıyla komşusunun oğluyla nişanlanmak üzeredir ama komşusunun oğlu yıllardır Amerikada'dır ve hiç görmemiştir. İçinde biraz şüphe biraz da yengesinin vermiş olduğu gazla babasına karşı çıksa da sonunda babasının sözünü dinleyip nişanlanır.

Nişandan birkaç gün sonra babası ve kayınpederi hırsızlar tarafından öldürülür, Rudaba da nişanlısına ulaşamadığı için ağabeyinin evine gider.

Yengesi pek istemese de mecburen kabul eder. Rudaba da zaten sessiz sakin bence biraz da sünepe bir kızdır.

Sonra bir sebepten ötürü ağabeyi ve yengesi de yurtdışına giderler ve Rudaba mecburen yengesinin ağabeyinin evine yani Bashar Momin'in yanına gider.


Esas olaylar da Rudaba'nın Bashar Momin'in evinde kalmasıyla başlar. Bashar Monim zengin bir iş adamıdır, biraz da tehlikeli işlerle uğraşmaktadır. Kesinlikle hata kabul etmez, taviz vermez bir yapısı vardır. Hayatında en değer verdiği şey iki kız kardeşi ve yeğenidir. Bu sert mizaçlı adam fazlasıyla da korkutucudur. Rudaba Bashar Momin'den korkar ve mümkün olduğunca sözünün dışından çıkmamaya çalışır. Bashar Momin ise yavaş yavaş Rudaba'ya karşı bir şeyler hissetmeye başlar. Ama durun. Daha Rudaba'nın nişanlısı da gelecek.

Buradan sonrasını anlatmıyorum malumunuz konuya yeterince değindim. :D
Dizi güzel bir diziydi. Zaten bölüm süresinin 30 dk olup aynı zamanda da 32 bölüm olması izlenilmesini de kolaylaştırıyor. 3 günde bitirdim de :D

Evet efendim şimdi SPOILER yağdırıyorum :D

Bence diziyi Bashar Momin yani Faisal Qureshi tek başına götürdü diyebilirim.  En iyi oyunculuğu olan oydu. Yine de diğerleri çok kötü değildi. Rudaba'nın sünepelikleri efendime söyleyeyim cilve yapmaya çalışırkenki o halleri aman Allahım...


Bashar'ın kıza çektirdikleri neydi öyle yahu. Acıdım kıza. Hatta dedim ki dizinin alternatif ismi Rudaba'nın suçu ne olsun. İnsan nasıl bu kadar delirebilirin vücut bulmuş hali gibiydi Bashar.

Rudaba'nın yengesini parçalayasım geldi. Neyse ki kocası sonunda adam oldu da benim de sinirlerim yatıştı :D

Ha bir de nişanlısın. Buland mı ne! Ay ondan da nefret ettim.

Bashar bir ara sürekli ard arda parmaklarını şıklatıyordu. Ben çok sinir olurum ard arda çıkarılan seslere. :( Sinirim bozuluyor. Bir de ne çok bağırdı öyle bar bar bar :D

Bunlara rağmen pek sempatik.

Öyle işte ben diziyi beğendim. Daha da uzun konuşurdum ama tadında güzel her şey :D


Dizinin müziğini de bırakıp gidiyorum.


4 yorum:

  1. Aynen katılıyorum canım. Başlarda biraz yavaş gelen ama sonrasında açılan bir dizi. Ben de geçenlerde izledim. Blogumda da yazdım hatta. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  2. bashar momin anlatılmaz yasanır

    YanıtlaSil
  3. Dizi harikaydı. Başlarda kızsam da sonlara doğru ki bu başlar içinde geçerli ama sonlara doğru iyi bi arttı tabi, adamı ayran budalası gibi ağzın bir karış açık bir şekilde hayran hayran izledim. Hala da etkisindeyim. Number one Bashar Momin anlatılmaz yaşanır. Kesinlikle izleyin.

    YanıtlaSil