Kafes - Josh Malerman / Kitap Yorumu


Bir anda insanlar dışarıdayken garip şeyler görüp delirmeye başlar. Deliren kişiler de hem kendine hem etrafındakilere zarar vermeye başlar. Bunun üzerine kendini korumak isteyenler gözleri bağlı bir şekilde yaşamaya başlarlar. Bu keşmekeşliğin içinde bir kadın ve iki çocuğunun hayatta kalma mücadelesini okuruz.

Kitap başta çok akıcıydı. Elimden bırakamadım. Acaba ne olmuş? Bu olay neden olmuş, çaresi var mı, sonunda ne olacak? Diye diye okudum. Ama kitabın son 100 sayfasında artık o kadar bunaldim ki 'ay yeter artık ne olacaksa olsun' demeye başladım. Kötü mü? Hayır ama Walking Dead gibi neden olmuş nasıl olmuş belli değil, bi çaresi var mı belli değil olaylar olaylar :D Öyle işte.
Kitabın ikincisi de çıkacakmış. Belki okurum.


▶Spoiler yapıyorum.◀
Bi yerde okurken dedim ki arabaların ön kısmına dışarıyı görecek şekilde kamera yerleştirseler. Kamera ekranından dışarıyı izleyerek dolaşıp erzak arasalar olmaz mı? Ama hemen sonra soruma yanıt geldi. Birisi dışarıyı kameraya aldı ve izledikten sonra pert :D Bu kadar fazla zorluk açıkçası beni darladı. Bir de 4 yaşındaki çocuklar gerçekten o kadar zeki olabilir mi? Bilmiyorum. Aklima takılan diğer şey de 4 yıl boyunca ne yediler? Yani böyle salgınlı zombili şeyler yapıyorlar da sanki sonsuz yiyecek ve korunma kaynağı varmış gibi davranıyorlar ya o biraz saçma oluyor.

4 yorum:

  1. bunu da mı okudun mübarek?!
    gümbür gümbür geliyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıptır söylemesi bu sene 70 e yakın kitap okudum ama hepsini yorumlamadim :D Ara ara atiyorum buraya da :D

      Sil
  2. Oldu o zaman ben okumayayım:))))

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma