Nasılım? #2

Ay ben de bilmiyorum ki nasılım. İyiyimdir herhalde.
Çok fazla kitap okuyorum son birkaç aydır. Tamam tamam siz demeden ben söyleyeyim hemen. Size göre faydasız ama beni rahatlatan, size göre saçma ama benim kafamı dağıtan tarzda kitaplar okuyorum :) Seviyorum. Mutluyum.


Bir ara elişi de yaptım ama sıkılıyorum artık elişiden de. Aklımda hediye olarak yapacaklarım var kime olduğunu da söylemeyeyim de eğer üşenir yapmazsam ayıp olmasın :D


Sonra efendim kardeşim geldi. Hatta geleli bir on gün falan oldu hatta gitmesi yaklaştı :(



Merve ile birlikte Supernatural izliyoruz yaklaşık bir yıldır.  Gerçi son sezondan 4 bölüm falan izledik ama Merve'nin dersler başlayınca kaldı. Şimdi Zeynep le en baştan izlemeye başladık.
Meğer adamlar dizinin içinde yaşlanmışlar :D Başa dönüp tekrar izleyince insan bir duygulanıyor :D



Bir de biz bebek battaniyesi örmeye başladık. Eee teyze olacak olmak bunu gerektirir :D Gerçi annem ve Zeynep'ten bana pek fırsat kalmıyor ama ben de boş buldukça alıyorum hemen elime. Aslında ben tek başıma örecektim. Tığda motif motif oluyor ya hani. Uzun zamandır da örnek bakınıyorduk. Ama bizim kız benim bebeklik battaniyemi görüp bundan örelim deyince başladık. Şimdi hep birlikte örüyoruz kim denk gelirse. 

Gerizekalı telefonum bozuldu :(  Şarj giriş kısmı çalışmıyordu.. Yaklaşık bir ay masanın üzerinde ikamet etti kendisi . Resmen şarj alsın diye düzenek kurmuştum. Sonra babam yaptırdı ve dün yine cort :( Yahu ben video çekeceğim niye böyle yapıyorsun bana :(

Şuan yeni bir telefon da alamam. Zaten bilgisayarım da neredeyse on yıllık miadını doldurdu sayılır. Yani benim şu sıralar hem bilgisayara hem telefona ihtiyacım var ama hobaaa haydi eller havaya bende para yok :D

Kafamı toparlayamıyorum bu aralar. Bir şeyler yazmak istiyorum. düşünceler dönüp dolaşıyor ama dökemiyorum. Sanırım her şeyin bir vakti zamanı var. Kelimelerim de dökülecek uygun zamanını kolluyorsa demek ki...

Öyle işte şimdilik böyle.

A bi' de açım :(


4 yorum:

  1. Ne kadar yeteneklerini. Hiç el işi yapamam :(. Her şey hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Önce karnını doyur diyerek başlayayım yoruma:) Umarım yeni telefon alırsın. Ha bide battaniye güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ben diyetteyim 3 aydır :")
      İnşallah :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma