Yamaksın sen yamak kal, soy bakim soğanları!

rüya, yamak, aşçı, domates, soğan, buğra gürsoy, gamze özçelik, arkadaş, friends,
Bizim terastayım. Aslında pek teras sayılmaz da bizim evde normal sayılmaz zaten :D Neyse üzüm çardağının altında bir gayretle çamaşır asıyorum. Arka tarafta birileri var. Kim bilmiyorum. Terasın etrafı meyve ağaçları dolu falan. Sonra bir anda yanımda Gamze Özçelik beliriyor. Siyah bir atlet giymiş altında kot pantol, saçlarını salmış. Bana tip tip bakıyor. Bense hiç umursamıyorum hâlâ çamaşır asmaya devam ediyorum. Fakat esas ilginç olan şey ise Gamze Özçelik benim kocamı elimden almış, hâlâ etrafımda dolaşıyo ben de aman sizle mi uğraşacağım şerefsizler ne haliniz varsa görün der gibi hiç durmadan çamaşır asıyorum :/


Ardından kendimi bir yarışmada buluyorum. Yanımda liseden arkadaşım -çok severim kendisini :*- Huriye var.  Yarışma şöyle; önümüze bir sürü domates ve soğan koymuşlar ve biz bunları doğrayacağız.
Peki yarışmanın sunucusu kim? Buğra Gürsoy. Evet evet Buğra Gürsoy bize domates, soğan soyduruyor. Tabii ben aşçı kızı, hızlı yamak ve de dehşet bulaşıkçı olduğum için peh bu da neymiş dercesine alıyorum elime domatesi hızlı hızlı doğruyorum. Ama önümüze koymuşlar meyve bıçağından hallice uyduruk şeyleri. Yok mu orada adam gibi büyük bıçak diyorum neyse bir kaç tane bıçağın içinden seçiyorum en iyisini. Huriye diyor "Ayy ne kadar zevkliiii" Allahım yaaa "Huriye kafayı mı yedin ne zevklisi :( Ben hergün soğan doğruyorum zaten pefff" diyorum. Neyse ben incecik incecik soğanları doğrarken Buğra Gürsoy gelip bana övgüler yağdırıyor :") "Ne kadar güzel doğruyosun sen öyle diye :")" Fakat bir süre sonra sebzeyi tutan elim ağrımaya başlıyor. Noluyor yahu derken gözümü bir açtım sol elimin üstüne yatmışım elim uyuşmuş :D :D :D

Verilen mesaj yamaksın sen yamak kal, soy bakim soğanları :D

Heheeyyyttt Ben Buğra Gürsoy'dan soğan doğrayışımdan ötürü iltifat almış insanım. Az beri durun bakayım :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder