Pretty Little Liars Türk Versiyonu Tatlı Küçük Yalancılar


Amerikan dizisi izleyenler Pretty Little Liars dizisini bilirler. 5 kız arkadaş bir gece pijama partisi yaparken içlerinden birisi kaybolur. Hiçbir haber alınamaz. Kalan 4 arkadaş her biri bir tarafa dağılır. 1 yılın sonunda tekrar okula başlarlar. Ama onlarla birlikte tuhaf olaylar da meydana gelmeye başlar. Hepsinin sırlarını bilen biri vardır ve bilinmeyen bir numaradan garip mesajlar almaya başlarlar. Mesajların sonunda ise sadece -A- yazılıdır.


Şimdi bizim heyecan ve merakla takip ettiğimiz bu güzel diziyi uyarlayacaklarmış. Vallahi ne diyeyim :D Hakkı ile yapabileceklerse oturur izleriz :D Ama diziyi sıkı takip eden biri olarak pek sanmıyorum :D

Kadronun bir kısmı kesinleşmiş hatta fragman da çıkmış ama orjinal kadroya göre kim, kimdir onu bulamadım. Sanırım ilk bölüm yayınlandıktan sonra netleşecektir.



Ben sadece Ezra ve Aria karakterini bulabildim. Diğerleri kimi oynuyor emin olamadım :D

Bensu Soral - Aria

pll, pretty little liars, abc, abd, dizi, türk, versiyon, tatlı küçük yalancılar, hanna, alison, ezra, emily, spencer, Bensu Soral, Şükrü Özyıldız, Melisa Şenolsun, Dilan Çiçek Deniz, Büşra Develi, Beste Kökdemir , star tv,

Şükrü Özyıldız - Ezra

pll, pretty little liars, abc, abd, dizi, türk, versiyon, tatlı küçük yalancılar, hanna, alison, ezra, emily, spencer, Bensu Soral, Şükrü Özyıldız, Melisa Şenolsun, Dilan Çiçek Deniz, Büşra Develi, Beste Kökdemir , star tv,

Diğer kızlar da şöyle;

Melisa Şenolsun, Hanna olabilir :D


Dilan Çiçek Deniz, bak bu kız kesin Emily :D Ama oynayabilecek mi :D Emily dizide lezbiyendi :D

pll, pretty little liars, abc, abd, dizi, türk, versiyon, tatlı küçük yalancılar, hanna, alison, ezra, emily, spencer, Bensu Soral, Şükrü Özyıldız, Melisa Şenolsun, Dilan Çiçek Deniz, Büşra Develi, Beste Kökdemir , star tv,

Büşra Develi, bu da Spencer olabilir

pll, pretty little liars, abc, abd, dizi, türk, versiyon, tatlı küçük yalancılar, hanna, alison, ezra, emily, spencer, Bensu Soral, Şükrü Özyıldız, Melisa Şenolsun, Dilan Çiçek Deniz, Büşra Develi, Beste Kökdemir , star tv,

Beste Kökdemir, ya ama bu kesin Alison :D Böyle bi fettan bakışları var :D Dizideki kızın adı da Açelya imiş :D

pll, pretty little liars, abc, abd, dizi, türk, versiyon, tatlı küçük yalancılar, hanna, alison, ezra, emily, spencer, Bensu Soral, Şükrü Özyıldız, Melisa Şenolsun, Dilan Çiçek Deniz, Büşra Develi, Beste Kökdemir , star tv,


Dizinin ilk bölümü 23 haziran Cumartesi günü, Star TV de yayınlanacakmış. Ben internetin yalancısıyım :D

Bu kadar yazmışken PLL'nin de açılış videosunu koymasam olmaz :D


Not 1: Sawakocuuumm şimdi napıcaz :D Bu haberi okuyunca tepkin nasıl olacak :D Keşke yanında olabilseydim :D

Not 2: Selin Beybe sana o kadar dedim PLL izle diye izlemdin :D Hadi şimdi de izleme bakayım :D Şükrü var :D

11 yorum:

  1. Nefes alamıyorum galiba... Aşkısı Şükrü Ezra mı olmuş?! yakışır ama o kaliteli dizilerin adamı yaaa :') Bu dizinin kalitesi konusunda şüphelerim var :D
    sükrü kesin oynucaksa ben de PLL izlerim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu da en fazla bir kaç bölüm oynar :D

      Sil
  2. Koyu bir Pll fanı olarak fragmanı izlediğimde gülmeden edemedim. Acayip yapmacık oyunculuklar."bon koronlokton korkorom" nedir abi :D Bence kadro hiç olmamış.Pll da cenazede mesaj geliyordu bunda 2 saniyede kayboldu hemen mesajlar geldi. Ve Açelya ne ya? Başka isim mi yoktu.Acayip merak ediyorum ilk bölümünü.Gerçi fragmanı görünce hala gülesim geliyor ama izleeyip göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kaç sene önce izledim ilk bölümde noldu hic hatırlamıyorum :D

      Sil
  3. Ben bu haberi daha önce duymuştum ama izlemem ki bunu :) orijinalinden devam ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama çok kötüsün :D Tüm eğlencesi kaçtı yaaa madem gördün bana niye soylemedin :D

      Sil
  4. en azından eda ece hanna rolünde oynasaydı

    YanıtlaSil
  5. Fragmanı gördüğüm anda "diziyi rezil etmişler" dedim. Kitabını okuyup dizisini izlediğim bir serinin böyle bir uyarlamaya gitmesi kötü oldu. Ama sırf merakımdan ilk bölümü izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk iki kitap var ama diziyi izlemeye başladıktan sonra fark ettim PLL nin kitapları olduğunu :D Zaten izlediğim için okumadım. Açıkçası karakterleri pek oturtamamıştım okurken :P Ben de bırakmıştım.

      Sil