Yarım Bıraktıklarım..

Yaklaşık 1-1 buçuk senedir doğru düzgün Kore dizisi izleyemiyorum. Ya artık diziler sıradanlaştı ya beni sıkmaya başladı bilemiyorum. Onun yerine daha çok ABD dizilerine sardım. Bir hevesle başladığım Kore dizilerini hüsrana uğrayıp yarım bırakıyorum. Aslında son 1 yıldır ailece fazla yoğun olduğumuzdan da kaynaklanıyor. Kafam çok dağılıyor. Kafa dağıtmak için izlediğim diziler kafamı dağıtmıyor dizilerin kendisi dağılıyorlar :D. Son bir kaç aydır yarım bıraktığım diziler şunlar;

Cunning Single Lady


Büyük umutlarla başladığım dizilerden birisi. Geçim sıkıntıları sebebi ile boşanan çiftimiz yıllar sonra tekrar karşılaşırlar. Ama artık adamımız aşırı aşırı zengindir. Bunu gören hanım ablamız da eski kocasını tekrar elde etme çabaları içerisine girer. Adamı severim, kadını severim. Özellikle ablanın giyim tarzına bayılırım. Zaten sırf onun için başladım da diyebilirim diziye. Ama ne bileyim sarmadı beni dizi. Aslında konu da fena değildi ama neden  böyle oldu hiç anlamış değilim :/ Sanırım bu ikiyüzlü paragöz rolünü yakıştıramadım hanım kızımıza :P
Diziyi 10. bölümde bıraktım.


The Full Sun


Güzel abimiz yıllar evvel bir gümbürtüye gelerek cinayetten tutuklanır. Hapisten çıktıktan sonra ilk işi hapse girmesine sebep olanlardan intikamını almak olur. Ama intikamını alacağı herifin kızına aşık olur.

İtiraf ediyorum bu diziye sıfır beklenti ile başlamıştım.
Sırf Yoon Kye Sang'ı görmek için başladım ama onun için bile katlanamadım. Ben dram izleyemiyorum ki arkadaş. Hadi yine bazen izlerdim de bu çok fena sıkıcı olmuştu yahu :( Şu adamı uyduruk dizilerle heba etmeyin :( Yahu o kadar zaman bekledim şu adamı izleyebilmek için bak sinirlendirdiler yine beni ckckck Ya ne vardı sanki bi romantik komedi de bol bol gülüşünü göreceğimiz bir dizide oynatsaydınız. Ayy bu dizi hakkında başka birşey söylemek istemiyorum. Belki ağlamayı seven diziyi de sevebilir :P
Diziyi 15. bölümde bıraktım.




Witch's Romance 


Ooofff...
Bunun neresinden başlasam ki..
Fragman ve isimden ötürü heralde fantastiktir diyerek bir heves başladım. Sonra anladım ki meğer bu kadın işinin ehliymiş de işte vay efendim kimseye aman vermezmiş de o yüzden  iş arkadaşları arasında cadı olarak bilinirmiş :P Tırt!
Hadi dedim takılmıyım izliyim. Ama çocuğu pek sevemedim :/ Sevilesi bi tipi var ama ne bilim.. elaktirik alamadım :D :D :D
Onu da geçtim bu abla estetik yaptırmaktan ucubeye dönmüş yahu mimikleri kaybolmuş.
Bir de bu kadar yaş farkı ve tip olarak birbirlerinden çok alakasız iki oyuncuyu çift olarak karşımıza çıkarmışlar.
Yok yahu katlanamadım sanki. Aslında bayağı da izlemiştim aman.. ne biliyim be.
Diziyi 14. bölümde bıraktım.

You're All Surrounded



Aslında bu diziyi yarım bıraksam mı bırakmasam mı hala emin değilim.
Şöyle ki oyuncuları sevdim/severim fakat şu ince çelimsiz kendini beğenmiş güyaa yakışıklı yan rol oyuncu adını bilemiyorum şimdi sol üstteki sevmedim o çocuğu!
Bir de şu uyuz kadın polis var ya kırmızı ceketli o da donmuş yağ gibi sıfatsız onu da sevmedim!
Ne kadar kin gütmüşüm yahu :O
Bunlar bir yana biz diziyi izlerken 5. bölümden sonra Ankaraya gittik araya zaman girdi falan izlesem mi bıraksam mı karar veremedim. Şuan kararsızım yani. Bizim mini bacı Mirimo devam ediyor gidip gelip sürekli abla devam et diyo. Iıı yani şey işte kararsız kaldım :P




Dizilere katlanamadım dedim ama ben genelde 8-10 bölüm izledikten sonra bırakırım Birçok diziyi de final bölümünü izlemeden bıraktım :D Öyle işte :D Bu yakınlarda bıraktıklarım bu kadar D




7 yorum:

  1. Saka mi diye düşündüm yaa bunlar hepsi özellikle the full sun sahaneydiiii ya sastim kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo hayır aynen böyle hissettim :D Kadını sevmemiştim Full Sun da belki de ondan da olailir :P

      Sil
  2. Cunning Single Lady dizisini bence bırakmamalıydın :) Komikti netice.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık senelerdir o kadar çok Kore dizisi izledim ki bazen komikliği bile kesmiyor :D Konular diziler tekdüzeleşti sanki :/

      Sil
    2. Kesinlikle hak veriyorum. Ben de dram olan dizilerden sıkılıp bunaldım. Nerede komik, romantik ve eğlenceli dizi varsa onu izlemeye çalışıyorum ama tabii bazen sevidiğin oyuncular varsa konusu ve kategorisi ne olursa olsun izlemek istiyorsun. Sanırım sen dizi serüvenini rafa kaldırmışsın ^_^

      Sil
    3. Tam da rafa kaldırmış değilim aslında bu ara beğenerek takip ettiğim 3 dizi var. Trot Lovers, Fated to love you ve King of highschool. Özellikle KOH a bayıldım :D Dönem dönem bıkıp tekrar devam ediyorum :D

      Sil
    4. Trot lover ve Fated to love you dizilerini ben de izlemeyi düşünüyorum. KOH dediğin hakkında bir fikrim yok ama bir göz atarım vakit bulursam :). Ben de sana "It's Okay, It's Love" dizisini öneriyorum. Bir göz at bence. http://goo.gl/Q5OliG

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma