Chucky naber

Hic kendimi kasmadan ben direk Çaki diyim :D

Şu yukarıdaki oyuncağımsı şey evdekiler ona çaki diyorlar :D kuzenimin kızının. Bu bebeği görünce aklı çıkıyor :D O kadar ki seviyor. Ben de bu bebeği her gördüğümde gerçek sanıyorum ödüm patlıyor :D Bu nasıl bebek yahu resmen korku filmi :D Allahtan yüzüne gülümseyen bir ifade koymuşlar yoksa tam gulyabani kapkara saçları var. Ne bilim bi tuhaf :D Zaten bacakları da ters dönüyooooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma