Bride Of The Ceuntry 2014


Oyuncular:
Bride of the Century-Yang Jin-Sung.jpg Bride of the Century-Lee Hong-Ki.jpg Bride of the Century-Yang Jin-Sung1.jpg Bride of the Century-Nam Jeong-Hee.jpg Bride of the Century-Park Jin-Joo.jpg
Yang Jin-Sung Lee Hong-Ki Yang Jin-Sung Nam Jeong-Hee Park Jin-Joo
Na Doo-Rim Choi Kang-Joo Jang Yi-Kyung Park Soon-Bok Oh Jin-Joo
Bride of the Century-Choi Il-Hwa.jpg Bride of the Century-Kim Seo-Ra.jpg Bride of the Century-Jung Hae-In.jpg Bride of the Century-Jang Ah-Young.jpg Bride of the Century-Kang Pil-Sun.jpg
Choi Il-Hwa Kim Seo-Ra Jung Hae-In Jang Ah-Young Kang Pil-Sun
Choi Il-Do Kim Myeong-Hee Choi Kang-In Lee Roo-Mi Sekreter Kim
Bride of the Century-Sung Hyuk.jpg Bride of the Century-Shin Eun-Jung.jpg Bride of the Century-Kim Ah-Young.jpg Kim Yoo-Jung Bride of the Century-Lim Byung-Ki.jpg
Sung Hyuk Shin Eun-Jung Kim Ah-Young Kim Yoo-Jung Lim Byung-Ki
Jang Yi-Hyun Ma Jae-Ran Sung Joo-Shin Leeann Kâhya Jang
Bride of the Century-Kwon Eun-Ah.jpg
Kwon Eun-Ah
Kâhya Jan'ın Karısı

Konusu:

Choi ailesinin 100 yıllık bir laneti vardır. Ailenin ilk oğlunun eşi ilk gece ölüyordur. Lanete evin babası inanmaz evde de sadece evin hanımı ile kâhya ve eşi inanırlar hatta sadece onlar bilirler..



Kang Ju'nun nişanlısı Yi Kyung, Kang Ju'nun soğuk ve kendini beğenmiş tavırlarından bunalarak evden kaçar. Bunun üzerine Yi Kyung'un abisi tesadüfen tanıştığı ve Yi Kyung'a ikizi kadar benzeyen Doo Rim'i Yi Kyung yerine Kang Ju ile görüştürür..

Daha sonra ortaya ne entrikalar ne şeytanlıklar çıkacak.

Benim Gözümden Dizi:

_-=SPOILER İÇERİR=-_

Dizi çok güzeldi. Bazı uzatılmış yerleri vardı onun dışında çok beğendim. Ne yalan söyliyim uzun zamandır Hong Ki'den bir tiksinti gelmişti. Çünkü ben oje süren erkeklerden nefret ederim :O Neyse bu dizide yine hoşuma gitti. Gerçi bence rolün bazen büyük geldiği de oldu ama olsun mimikler yeterdi :D

Ayrıca Yang Jin Sung yani Doo Rim'i ilk kez izledim. O kadar güzel oyunculuğu vardı ki hayran kaldım. 2 karakter oynaması ve oynarken sanki 2 farklı kişi izliyormuşum hissi vermesi çok güzeldi. Yani birini izlerken tiksiniyordum birini izlerken de seviyordum. Kolay iş değil böyle oynamak. Bu hissi bir de Orphan Black izlerken duymuştum. :)



Sizce de hatun burada T-Ara Ji Yeon'a benzemiyor mu?

Hayalet ablaya bayıldım. Çok şeker hatun. Tekrar bir dizide çatlak hatun rolünde görmek isterim.

Ayrıca bu çifte de bayıldım :D Çok şekerlerdi. :D Kız ne kadar ufak tefek öyle minnacık elleri var :D


Bilindiği üzere Koreliler çok güzel diziler yaparlar. Dizi güzel başlar, güzel devam eder ama fiyasko bir final yaparlar. İşte bu onlardan değil. Tamam çok uzatılmış yerleri vardı ama finale doyurdular bizi.

Şunu da göstereyim ve çevirmene bir tebrik çakayım :D


Yi Kyung un abisini pek sevmedim. Tamam iyi rolü vardı ama ne bilim elaktirik alamadım zahir haha
Bir de o anneler o kıyafetleri çok mu aramışlar. Rüküşlükte birbirleri ile yarıştılar resmen.

Sonuç olarak dizi güzeldi. İzleyin derim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder