Aksiyon Doldum



Sabahtan beri şu rüyamı yazıcam yazıcam bir türlü yazamadım. Çok aksiyonlu rüya gördüm ben. Öncesinde bişiler gördüm hatırlamıyorum. Sonrasında da çok alakasız şeyler gördüm yani toplamda 3 parça rüya gördüm ama ben ortadaki aksiyon dolu rüyamı anlatıciim :D




Şöyleki rüyamda So Ji Sub ve bir grup insan -ki bu gruptan sadece ben, Selin beybem ve CembeK i hatırlıyorum- ormanda hep birlikte duruyoruz :/ . Sjs de işte aynen böyle kısa saçlı ve takım elbiseliydi. Böyle bize bir bakındı. Sonra beni seçti. (Kusura bakma Selinnhahahaha). Gaksital de Mok Dan'ın taktığı maskeler vardı ya hani kumaştan öyle tuhaf bir maske verdi bana. Taktım ben de maskeyi. Savaşa mı dövüşe mi ne gidecekmişiz.

He biz ikimiz işte Sjs önde ben arkada yürürken birden bire böyle alttan bir ağ sarıp bizi yukarı doğru çekiyor. Böyle pazar filesi gibi sallanıveriyoruz ağaçtan.






Sonra karşımızda kızılderili gibi giyinmiş bissürü adam ve başlarında kim var tahmin edin...
No Min Woo.  Saçları da nerdeyse böyle ama kızılderili kıyafetleri giyinmişti.

(Bu yamyamlar da aslında kızılderili idiler ama rüyamdakilerin fotosunu çekemediğim için bunla idare edin hihi. )

Neyse bunlar geçmiş karşımıza bakınıyolar. Düşünün artık No Min Wo kötü adam bizi kıstırmış karşımızda bakınıyo bize. Artık aradan ne kadar zaman geçtiyse. Bu yanımdaki SJS hıyarı (çok afedeersiniz napıyım yani adamlara bi höst bile demedi) bön bön bakıp öööyle sesini çıkartmadan duruyor.


Artık dayanamadım ben öyle dikil dikil. Yanımdaki adam öyle maal gibi dikiliyor sadece. Be adam bi ses çıkar bi harekete geç. Yookk. Eeehh dedim.

Çekilin ulaayynnnn... Ben Evlad-ı Osmaniye'yim. (bu tabiri daha önce hiç kullanmamıştım o.0). Çekilin laann. Sizinlemi uğraşıcam. Diyerek. Uçmak, tekme atmak ve tutup fırlatmak suretiyle korelilere giriştim. (O kızılderililer sonra birden koreli oldular :P ) Adamlar Hint Aksiyon filmlerindeki gibi oraya buraya savruldular. Ama nasıl dalıyorum ben. Pata küte pata küte. Aynı şu aşağıdaki gifler gibi.





Şöyle Ajay ve Abhisek gibi oldum ben birden. Neyse işte böyle ben adamları dövdüm falan ama No Min Woo ya bişi yapmadım o zaten bi göründü lider gibi sonra kayboldu. Sonra SJS de ortadan kayboldu. Heralde utandı. Kendi bişe yapamadı da ben adamları dövdüm ya :D Öyle bitti işte bu kısım :D

Şimdi gelelim uyandıktan sonra bu rüyayı düşündüğüm ana. Önce bi gülme krizi geçirdim. Sonra ulan millet neler neler görüyo ben çatışma ortasında kalıyorum dedim :D

Bi de NMW dan kötü adam mı olur Allahasen o.0 şu sıfata bakın ya (az yukarı bakın :D) hiç çete lideri olacak tip var mı? Galiba roller karışmış.

Hele o SJS yok mu o SJS... Ya bi git yaa cıkcık ben orda kız başıma bi ton adam dövüyorum, SJS efendi ortadan kayboluyo. Sen o six pack leri boşuna mı yaptın hee. Bu günleri de mi göreceeğdim. Seni ben mi koruyacağdım. Cıkcık. Sinirlendirdiler bak beni.

Ay yoruldum. Saçmalıklarımı yazarken :P
----------------------------------------
Not: CembeK e anlattım rüyamı. O da rüyasında Rambir Kapoor'u görmüş. Helikopterle dağ tepe aşıyolarmış. :/ Dövüşler, ateşler, aksiyon kan dehşet.  Yan yana yatıyoruz ya herlade ondan olsa gerek rüyalarımız birbirine karışmış :D



2 yorum:

  1. Üzgünüm ama şu gerçeği açıklığa kavuşturayım... ben orda Ranbir ile beraber Min woo'ya yardıma geliyorduk asdfg :D Minwoo sadece başta bir defa göründü değil mi? .... Ranbir ile kaçırdım onu yihahaha :D sonra Ranbir kendi yoluna Min woo ile ben de kendi yolumuza kıhkıhkıh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı hıııı hayın kardeş işte nolcak ¬_¬ Hiçte bilenem bi kerem min woo yu yanındaki yamyamlar yedi >.<

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma