Gelin Evi Mi? Yoksa Titiz Misin?

Uzun zamandır bizim tv de Show tv çekmiyordu. Bazen yayın gece geliyordu zaten ne yapayım o saatten sonra.

Geçenlerde zap yaparken yayının geldiğini gördüm. Gelin Evi diye bir program vardı. Bi kaç defa böyle denk geldim ama tamamen izlemedim.


Sonra dedim ki bi bakayım baştan sonra nasılmış. Gerçi tam da başından yakalayamadım ama bu kadarı bile kâfi geldi.



Bir kaç tane yeni evli kadın her gün birinin evine giderek ev hakkında yorumlarını yapıyorlar.
Sadece temizliğinden düzeninden değil. Dolap renkleri hiç olmamış. Bu koltukların rengi berbat. Bu model hiç güzel değil.

Mesela birisi yatak odasını gezdiriyor. Diğeri pencereyi açıp dışarı bakıyor. "Aaa ama hiç güzel bir görüntü oluşmamış. Karşıdaki bina kapatmış görüntüyü. Çok iç karartıcı duruyor." Lâ havle be kadın! Adam görüntü için karşı binayı yok edip İskoçya kayalıklarından şato manzarası mı koysun yerine.

Birbirlerini hadi ben kibarca söyleyeyim yerin dibine dibine sokup çıkarıyorlar. Sonra ikramlık hazırlıyorlar. E doğal olarak onlar da beğenilmiyor. Neyse ki çeyizlikler ortaya çıktığında onları burun kıvırarak da olsa beğeniyorlar.

Mesela şöyle bir olay olmuştu. Kadının biri diğerini Kim Kardashian'a benzetti. Benzetilen kişi de oturdu hüngür hüngür ağladı. Beni kimlere benzetiyorlar diye. Meğer kadın Kim Kardashian'ı daha önce görmemiş. Kadının fotoğrafını gösterdiler. Hıı tamam güzelmiş dedi sildi göz yaşlarını oturdu.



Sonra oturup kına gecesi ve düğün dvdlerini izliyorlar. Yeri geliyor oynayanlar beğenilmiyor, yeri geliyor mekan, yeri geliyor kıyafetler.

Ardından ev sahibi gelinliğini ya da kına kıyafetini giyinip geliyor. Her birini puanlama yapması için tek tek içeriye yolluyor.

Geçenlerde bir tanesinin gelinliğini resmen gömdüler. Ev sahibi yazık neredeyse ağlamak üzereydi Aslında yazık falan değil de işte.
En sonunda da oylama yaparken kasnağa gerilmiş etamin üzerine puanı işliyorlar.

Allahım o kadar saçma o kadar saçma ki resmen insanların zeka seviyesi ile dalga geçiyorlar.
Bu programa katılan kadınlar tabii düzemece değilse akşam kocaları eve geldiğinde adamın başının etini yer. "Bak XXX hanım beğenmedi koltukları. Bu dolaplar da olmamış Evin manzarası da yok. Zaten gelinliğimi de beğenmediler. Hadi yeniden düğün yapıp evi tümden değişelim. "


Ardından bi program daha başladı. Önce tertemiz bi ev gösterdiler. Hemen ardından tövbe bismillah evi o hale nasıl soktuysalar it oynamış yonca tarlasına çevirmişler.

Evin her yani parça pinçik kağıtlar, meyve kabukları, bulaşık tabaklar. Dolap kapaklarına sıvaştırılmış krema..

Yaşlı bir amca gelip kadınlara temizleyecekleri yerleri gösteriyor ve belli bir süre içerisinde temizlemeye başlıyorlar. Anlatırken bile sinirim bozuldu. Dahasını bünyem kaldırmadı değiştirdim kanalı.

Yahu bunlar yapıyor diye mi biz izliyoruz, yoksa biz izliyoruz diye mi bunlar yapıyor? Anlamadım. Bu ne yaman çelişki.

Allah yapımcılara akıl, izleyenlere de sabır versin.

7 yorum:

  1. Bunlar daha çox evdar xanımlara yönəlmiş proqramlardır. Ən çox da məhəllələrdəki dedi-qodu edən/yapan qadınların sevimlisinə bəlkə çevrilər. Amma tv yə məncə bunlar uyğun deyil. Bizdə də bəzi proqramlar var qarşısındakını sırf bənzər şəkildə küçük düşürən(bunu sizin dildə yazdım:D ) insanlar proqramı. Amma heç bəyənmirəm. Bir də kardeshiana bənzədilən qadın rəsmini gördükdən sonra ağlamayı kəsmiş amma qadının məşhurluq tarixinə baxsa daha çox ağlayardı məncə ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ev hanımları için de saçma bence. Çünkü sadece olumsuz eleştiri yapıp rezil oluyorlar.

      Sil
  2. İkisine de hiç denk gelmemiştim, yapımcılar reyting için ne biçim programlar çıkarıyor ya.. :D Yabancılarda niye böyle saçma programlar neredeyse hiç yok? ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancılarda da farklı formatta saçma programlar var :D Da bunlar farklı kulvardalar :D :D

      Sil
  3. gelin evini bi ara bende meraktan izledim ama resmen show.. herkezmi eleştirici olur bi tane mi bişey beğenmezler işleri güçleri kavga laf sokma malesef yoksa çok güzel bi program olabilirdi.. ama şu varki sırf kavgalı laf sokmalı diye millet meraktan izlediği için böyle kalitesiz programlar yapılıyo kanallar evlendirme programından geçilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi tekrarı verseler gündüz daha iyi ya :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma