Büyülü Çift - Kate & Leopold (2001)


Ben bu filmi nasıl kaçırmış olabilirim?
En sevdiğim türdür zaman yolculuğu yapılan yapımlar. O yüzden izlemek için çok geç kalmışım.
Meg Ryan filmi daha önce izlediğimi pek hatırlamyorum. O höt höt ağır abla tavırları acaba rol icabı mıydı yoksa herp mi öyle bilemedim ama beni biraz itti. Hugh Jackman'ı da bir kaç defa izlemiştim.
İki oyuncuya karşı iyi kötü bir şey hissetmiyorum :D 

Filmde en sevdiğim şey Leopold'un şaşkınlıklarıydı. Zaten bu tarz filmleri en çok bü yüzden seviyorum. O sudan çıkmış balık kıvamındaki halleri beni benden alıyor. Anlayacağınız üzere geçmişten günümüze gelen Leopold oluyor.

Az önce film afişi bakarken şu sahneye denk geldim. Bir an dedim ki ah keşke bizim ev de böyle olsaymış. Yangın merdiveni sayesinde birbirlerinin evlerine camdan giriş yapıyorlar. Sonra sözümü geri aldım. :") Çünkü bizim ev zaten böyle. Tek fark yangın merdiveni değil de balkondan geçiş yapılması. Bu iyi mi kötü mü derseniz, yorum yapmamayı tercih ediyorum :")


Eğer aranızda zamanda yolculuk yapmayı bulan biri olursa seyahatlerine beni de çağırmayı unutmasın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder