Bir Şarkıdan Nefret Etmenin En Kolay Yolu

Bir şarkıdan en kolay nasıl nefret edilir?
Sürekli dinleyerek mi? Yoksa sevmediğiniz birisinin sürekli o şarkıdan bahsetmesi mi?
Yoksa girdiğiniz her mağaza da sürekli o şarkıyı duymak mı?
Tabii ki bunlar da etkili yöntemlerden bazıları ama asıl ölümcül vuruş o şarkıyı alarm sesi olarak kullanmak.
Uzun zamandır alarm sesi olarak 2PM Go Crazy kullanıyorum.
Hatta şöyle paylaşayım.


Sabah saat 5 den itibaren 4 tane kurulu. En son çalan 10:20. En nefret ettiğim şey uykudan uyandırılmak olduğu için keşke sevdiğim bu şarkıyı kullanmasaydım diyorum :D 

Hele geçen gün sabah namazında ödüm patladı. Şarkıda çığlık atmaya benzer bi kısım var. Nasıl fırladım bilmiyorum.
Telefonun kendi alarm seslerini duymuyorum.
Galiba en iyisi güzelim şarkılarımı heba etmek :D Sevmediğim bi şarkıyla uyanmak daha çok işkenceye döner :P
Öyle yani eğer bi şarkıdan nefret etmek istiyorsanız mutlaka alarm sesi yapın.

2 yorum:

  1. ha ha :D Sən yaxşısan, mən o alarm səsini heç eşitmirəm/duymuram , ona görə də hansı mahnını seçməyin bir mənası yoxdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok derin uykudayken ben de duymuyorum ama... yok yok gerçekten sinir bozucu oluyor :D

      Sil