Kinder Süt Dilimi vs Süt Burger

Kaç kişiden duydum süt burger bir harika. İşte efendim müthiş tadı var, şöyle güzel, böyle güzel falandı filandı. Geçenlerde dedim dur b i tadına bakayım e merak ettim.

Aldım. Yedim Ama beğenmedim :P Böyle nasıl tarif etsem.. tarif edemiyorum işte tuhaf geldi tadı beğenemedim.

Dedim bir de kinder süt dilimi alayım o nasıl acaba. Malumunuz reklamlar sayesinde gözümüze gözümüze sokuyolar :D
Aman Allahım yok böyle bir lezzet yahu. Gerçekten müthiş birşeymiş. Ama keşke biraz daha büyük olsa ya da ne bileyim daha ucuz olsa :D Yani 3 ısırıkta bitiyor :D

Toparlarsam benim gözümde süt dilimi, süt burgeri döver :D Kaldırır yere çalar :D


4 yorum:

  1. Kardesim araciligiyla denemistim sut burgeri pankekngibi tadi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pankek yemedim sanırım ama garipti tadı :/

      Sil
  2. Süt burgerı denemedim ama süt dilimini bir tek ben sevmiyorum galiba..İçerisindeki bir tat beni rahatsız ediyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyorum ya cidden ben aşık oldum o tada :D

      Sil