İyi Bir Adam

Sanırım orta okulda iken Catherine Cookson'ın bir kitabını okumuştum. Yoksul Melek. Savaş döneminde geçen bir hikayeydi. Çok beğenmiştim. Zaten eski kitaplara karşı ayrı bir ilgim vardır. Babam 70li yıllarda almış. Geçenlerde Kocaeli Kitap Fuarına gittiğimizde kitabın aynısını gördük. İçine baktığımızda yazarın başka bir kitabı olduğunu anladığımda hemen aldım.


Meğer buna Çiçekli Dizi diyorlarmış. O yüzden hepsinin cildi ve iç kısmındaki resim aynı. Aldığıma da pişman olmadım.

Kitabın konusu kısaca şöyle; Evinden ve işinden başka birşey düşünmeyen çok iyi bir aile babası olan Harry birgün çok büyük bir hata yapıp karısını aldatıyor. Yaptığı hata karşısında bir türlü vicdan azabından kurtulamıyor. Üzerine iş yerinde ve kişisel hayatında her fırsatta kendisini ezmeye çalışan kayınpederi ve babasının sözünden bir an olsun ayrılmayan, kocasını görmemezlikten gelen karısı da eklenince işler çığrından çıkıyor.

Ben kitabı çok beğendim. Hem kitap güzel hem de kitabı açtığımda içinden gelen koku... Bayılıyorum eski kitap kokusuna. Keşke yakınlarımızda sahaf olsa. Ayrılmam oradan :)

~¨¨~~¨¨~~¨¨~~¨¨~~¨¨~
Kocaeli Kitap Fuarı yazısı için buraya tıktık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder