Oynatmama Az Kaldı Sosyal Medyam Nerde :((( -Mim-

Liseden mezun olduktan sonra -yaklaşık 6 yıldır- çeşitli sebeplerden ötürü üniversiteye de gidemediğimden ötürü kısmi bir depresyon geçirip kendimi önce ABD filmlerine sonra Uzakdoğu dizilerine sonra da ABD dizilerine vurmuş ve internet sayesinde Allahıma şükür çok iyi arkadaşlar edinmiş birisiyim ben :D Yani bir yerde internet nefes alma alanım oldu artık :D

Geçenlerde devlet sorunları yüzünden -bir noktada hak veriyorum devlet büyükleri amcalarıma ama yeter artık lütfen bu kadarı da fazla :(((- bildiğiniz üzere Twitter kapandı. Ardından bugün de Youtube kapandı.

Yıllardır zaten DNS değiştirdiğim için bana vurmadı tabii yasak :D

Neyse işte sevgili "Kore Günlüklerim" bana mim paslamış. Eğer sosyal medya kapansaydı son mesajın ne olurdu diye.

Son mesajım olmazdı heralde çünkü o kadar çok şey var ki sonunu getiremem :(

Öncelikle twitter daki son tweetim sanırım  @jack e olurdu. 

"Twitter'ı oluşturduğun için bana rahatlama alanı sağladığın için çok teşekkür ederim şekerim ♥.Biliyorum beni özleyeceksin ama.. Elvada :((((("

Ayrıca Jack olum o kadar twitter icat etmişin ama ergen gibi webcam den mi foto çekiniyon ahasjkdhfaskjfhjdsf Ama ne yalan söyliyim yakışıklı herifsin :D





Sonra facebook da geçemediğim candy crush bölümleri için oyunu yapanların evine ateşler saldırırdım. :')
Sonra da telefonumda para olmadığından sürekli feysden konuştuğum arkadaşlarıma bir elveda çakardım.



Ayrıca tüm Woo Bin sayfalarını bulup hepsine SPAM basardım >.<
Aaaa yeter her kes tutturmuş wubinwubinwubinwubiwnfghjwkhnj AAAAAAAaaaaaaaaa >.<

 Not: Ergen dostlarım lütfen valla bak bu yaşlı halimle bana saldırıya geçmeyin hiç mecalim yok alın sizin olsun Woo Bin benden uzağa götürüdsjfnjdksgklj Bu arada bu ufacık tefecik içi dolu tehtidcik mesajımdan dolayı kardeşimden azar işittim :( Beni canilikle suçladı :')

Efendim benim Tumblr var ama pek kullanmam. Oraya da blogum için yaptığım gifleri yüklerdim :')

Blogger kapanmasın lütfen :')

Faağkirlik işte akıllı telefonum olmadığından instagramım yok :')

Ben de bari CembeK' e yollıyım mimi :D Hade kolay gelsin :D


7 yorum:

  1. Beybeliğimizin bitmesini istemiyorum biliyorsun değil mi
    Ne o len gözdeme bi atarlar bi bişeyler -_- gırıldım -_-
    Neyse Twitter @jack konusunda haklısın aynı yorumu ben de yapmıştım hadi webcamden çektin bari sepya yapma rengi :/
    Ellerine sağlık gece gece iyi güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten beybeliğimizin sonunu bu herifi benden önde tuttuğun zaman getirdin. Kalbimmm qırıq yorquuunn vurquunnn :'(((((

      Sil
    2. :'( Şimdi onun yeri ayrı senin yerin ayrı beybem kimse kimseden önde değil sana beybe torpili yapacağım ama :D

      Sil
  2. Ergenliğimi çoktan atlatmış bir birey olarak söyleyebilirim ki Woo Bin candır, kendisiyle yeni header planlarım bile var :D Ayrıca Jack e çarptığın laflara bayıldım tamamıyla haklısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kanka sana kapım açık yahu ben genç kardeşlerimizden tırsıyorum :D Onlar fazla saldırgan oluyolar :D Yok bi de bu çocuğu ben de severdim ama kız kardeşim ve Selin o kadar çok bahsettiler ki yeteeerrr dedim hahahaha

      Sil
  3. çok ayıp woo bin e o laflar yani inanamıyorum Allah daş eder :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha ay yoksa Heirs izlemedim de benim mini bacımın sürekli wubinwubinwubin diye beynimi yemesinden mi böle oldum hahahaha

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma