Hastalıklar Bırakın Artık Yakamı :(




Off yaa dün akşam üstü bi kaç hapşurukla başladı herşey :( Tarçınla filan uğraşıyorum diye o yapıyo sanmıştım. Ama sonra gece (hep gece olur zaten) hastalık beni bir sıkıştırdı sanırım 1 rulo tuvalet kağıdını bitirmişimdir o kadar ki burnum akıyor :( Boğazım batıyor. Gece hiç uyuyamadım. Yav nedir arkadaş bu sene tam iyileşiyorum 2-3 hafta sonra tekrar grip oluyorum :( Bi doğrulamadım kaçıncı oldu bu? 4? 5? 6? Bir süre sonra artık saymayı bıraktım :( Bu sefer erkenden doktora da gittim bakalım çabuk geçsin inşallah yaaa :(

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun bu sene bende aynen sen gibiydim anlıyorum seni :/

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma