28 Oldum!

Bu yazı anı biriktirmek için yazılmıştır!

27 yaşımı sevmiştim. Teyze oldum, üniversiteye başladım. 98'lilerin arasında bir 89'lu oldum.
Sıra geldi Allah'ın izniyle 28'i yaşamaya. Aslında geçti gitti doğum günüm ayın 15'iydi fakat geç de olsa buraya bir not bırakmak istedim.



Ben pek alışkın değilim doğum günümün kutlanmasında. Okulda arkadaşlar plan yaparken sakın kutlama falan yapmayın diye sıkı sıkı tembihledim. E öğrenciyiz final zamanı, ders çalışmamız gerek. Ders çalışırken Meral Abla aradı beni. -Meral abla ile buluşmamız için tıktık- Uzun uzun konuştuk.
Biraz da dert yandım tabii. "Herkes diyor ki hiç 28 gibi hareket etmiyorsun. Ama 28 nasıl oluyor ki? Çok mu ciddi olmalıyım, hiç gülmemeli miyim ya da kendimden yaşça küçükleri ciddiye almayarak büyüklük mü taslamalıyım? Yani nasıl olur ki? Ben içimden nasıl geliyorsa öyle davranıyorum. Bol bol gülüyorum, bazen aklıma esiyor merdivenlerden zıplaya zıplaya iniyorum. Ben kendimi böyle iyi hissediyorum." dedim. Meral abla da dedi ki; "Onlar henüz o yaşa gelmedikleri için insanın yaşı ilerledikçe kişiliğinin de değiştiğini sanıyorlar. Oysa yaşımız sadece kimlikte bir sayı olarak değişiyor. Biz hep aynı kalıyoruz." Meral abla düşüncelerime tercüman oldu.

Sonrasında o kadar bunaldım ki zaten final haftası ve yurttaki gürültüden ötürü ders çalışamıyorum bizimkileri bu sefer ben ikna ettim dışarı çıktık. Sevgili arkadaşlarım ♥ İlk kez arkadaşlarımla doğum günümü kutlamış oldum. Pasta falan kesmedik tabii.

Sonuç olarak tatile girdim. Şuan evimdeyim. Geriye kaldı 3.5 yıl. Allahın izniyle uzatmadan bitiririm inşallah.

5 yorum:

  1. Bu ve bundan sonraki yaşların inşallah çok çok daha güzel şeyler getirir sana :*

    YanıtlaSil
  2. Hahaha aynı dertlerden bende muzdaripim, anlıyorum seni :) 26 Yaşında gibi değilsin, diyen diyene ! Salla sende, kim ne derse desin ! Bu arada resimdeki arkadaşlarından birini kendi arkadaşım sandım bir an :) Resmi iyice büyütüp "Semra değil mi bu ya ?" diyip diyip durdum kendime ! Moralim bozuktu iyi geldi yazın,ellerine sağlık !

    YanıtlaSil