Aaa Lobut Mu O?


Artık kuzenimiz Ferda'nın bir arabası olduğu daha rahat gezebiliyoruz. Toplanıp hep birlikte arabaya doluşuyoruz ondan sonra vur patlasın çal oynasın :D Şoförü oynatmak yok ama :D

Neyse işte bayramın ikinci günü hep birlikte Antares'e gittik. Şöyle isim geçeyim;

Ferda, bendeniz Esra, Zeynep, Merve, Rabia, Gülsüm, Beyza. Gittik AVM'ye biraz dolaştıktan sonra bowling oynama kararı aldık. Aldık almasına ama ben hayatımda hiç oynamamışım. Hatta oyun alanına bile ilk kez gitmişi. Ferda da listenin başına benim adımı yazdırmış. Mekan tıklım tıklım e haliyle utandım. Bilmiyorum sonuçta. Biraz ayak diredim önce başkası oynasın diye sonra amaaan dedim başladım oynayamamaya :D Topu bir fırlattım... Fırlatamadım :D Allahım yaa milletten çok ben kendime güldüm :D Allahtan bir kaç kez hepsini devirdim :D Ama sormayın hatırlamıyorum kendime o kadar güldüm ki.
3 kardeş uyduruk ayakkabı fotosu çekinmeyi de ihmal etmedik :D


Sonuç olarak sonuncu oldum :D Ama çok eğlendim, fırsatım olsa tekrar gitmek isterim.
Dönüş yolu daha eğlenceliydi. Arabada 7 tane kız olur da eğlenceli olmaz mı? Eve gelene kadar arabada bağıra bağıra şarkı söyledik, yol boyunca kameraya aldım. Eh onları buraya koyamam ama bizim i.çin unutulmayacak anılar olarak kalacak.

Zaten bu yazıyı da neden yazdın, bize ne senin kuzenlerinle, kardeşlerinle geçirdiğin vakitten derseniz eğer, burası benim anı depom. Allah nasip ederse yıllar sonra gelip arşivi kurcaladığımda bu yazıma bakıp gülümseyeceğim inşallah. Allah güzel günlerimizi eksik etmesin :) Amin :)

2 yorum:

  1. ayy ben de çok severim ve iyiyimdir. yani iyiydim ne zamandır gitmiyorum. gittikten sonra günlerce kolum ağrıyordu ama çok zevkli ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani benim genel olarak elimin ayarı pek yoktur. Bişe fırlatsam hedefini pek bulmaz o yüzden pek oynayamadım :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma