Bazıları Sıcak Sever / Some Like It Hot (1959)


Bir siyah beyaz filmle daha karşınızdayım. Daha önce hiç Marilyn Monroe filmi izlememiştim. Toprağı bol olsunlu hatunu nasıl tarif etsem.. Biraz fazla hatta aşırı işveli cilveli :D :D Ama güzel kadınmış :D


Joe ve Jerry işsiz kalmış iki müzisyenlerdir. Her yerde iş ararlar ama bulamazlar. Üstüne bir de yanlış zamanda yanlış yerde bulundukları için görmemeleri gereken bir cinayete tanık olurlar. İşsizliğin üstüne bir de peşlerine tanık bırakmak istemeyen çete üyeleri düşünce çaresiz kalırlar.




Kılık değiştirerek Chicago'dan Florida'ya kaçarlar. Sadece kadınların bulunduğu bir orkestraya katılırlar. Onlar artık Josephine ve Daphne'dir. İkisi de orkestrada ki Sugar'a vurulurlar.
Ama Jerry'nin payına çapkın Osgood düşer :D


Film hakkında bir kaç bilgi vereyim.
Bu film renkli olarak çekilecekmiş ama Tonny Curtis ile Jack Lemmon'a yapılan ağır makyaj pek hoş gözükmediğinden siyah beyaz çekmişler.


Aynı filmin bir de Türk versiyonu çekilmişti. Sadri Alışık ve İzzet Günay oynamıştı. İkisini de çok severim. Konusunu okuyunca aklıma bizim film geldi biraz da o yüzden izlemek istedim. Bizim filmin adı da "Fıstık Gibi Maaşallah". Bayan oyuncu olarak Türkan Şoray oynamıştı.


Beylerin makyajı yapılırken. Ben Jack Lemmon'ı daha çok sevdim. Keşke o başrol olsaymış :D Adamın mimikleri süperdi :D

Gülmek isteyen kesinlikle izlesin filmi :D
Filmden bir kaç gif ile bitiriyorum yazımı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder