The Prime Minister And I Yoona'nın Kıyafetleri ve Bir Kaç Not Daha

Nedendir bilemiyorum sanırım şu çok sevimli olmaya çalışmaları yüzünden  SNSD sevmem. 1-2 şarkıları dışında da pek dinlemem. Hareketlerinden ötürü gıcık olurum o kızlara. Anti miyim ne haha.

Zamanında Wild Romance da Jessica yı izlemiş ve hiç beğenmemiştim.

Şimdi de Yoona karşıma bu dizide geldi. Ama ben Yoona'yı sevdim. Hoş kızmış :D
Kendinden çok giyinişini sevdim.

Netten biraz araştırdım biraz diziden caps aldım birleştirdim filan ortaya şunlar çıktı :)







Pijama çok tatlı :)


Sağ alt köşedeki kırmızı elbise ve üstündeki lacivert elbise çok şık. Aslında hepsi şık bence :D




Dizide tabii ki tüm Kore dizilerinde olduğu gibi telefonlar da mükemmeldi. Öyle sanıyorum ki Samsung'un Note3 telefonunu kullanıyolardı. Bayılıyorum Samsunga ♥ Her ne kadar Samsung'un eski bir modelini kullanıyor olsam da yenileri her gördüğümde içim bir cız ediyor.  :D


Neyse dizi hoşdu. Kimilerinin aksine ben beğendim :D Gerçi Yoon Shi Yoon'un ezik ezik ve alttan alttan bakışlarına maruz kalmak biraz sinirimi bozmadı da değil. Bu rol hiç olmamış. FBND da aşırı aşırı şımarık ve hareketli bir rolü olduğundan burada da çok fazla ezik ve hin planlar peşinde koşan bir rolü olduğundan beğenmedim kendisini. (Nerde o bizim Takgoo muz :(  aah ah )



İşte böyle sevgili okuyucu. Dizi biraz malca bitti ama olsun. Malca dememin sebebi de ya bu Koreliler iyi  hoş adamlar da biraz sarılma özürlüler heralde yahu :D Finali izlerseniz anlarsınız :D

Şurada bi tıklarsanız daha önce de dizi hakkında yazı yazmıştım.

Son olarak size  şunu bırakır kaçarım :D
Başbakan çok tatlıığğğ :D



2 yorum:

  1. şu üzerinde desenleri olan bej rengi pardesü çok hoş :3 ben bulamıyorum ya böyle şeyler -.- Ellerine sağlık kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında izlerken daha çok vardı da beğendiğim sonradan caps almak zor oluyomuş :D. Sağolasın :*

      Sil