Bir Demet Ezgi...

Çocuktum abim bana bir ezgi kaseti almıştı. Şu deprem zamanları.
Sonra ben onu kayıp mı ettim ya da o karışıklıkta çadırda falan kalıyoduk çünkü nolduysa ortadan kayboldu. O kadar üzülmüştüm ki kaybettiğime.. İlk o zaman ezgi dinlemiştim.
 O zamandan beri ara ara ezgi krizi vurur bana dinlerim bi süre sonra yine unuturum. Bi' kaç gündür yine dinliyorum. Tabii bu en çok annemin işine geliyor :D Yabancı müzik dinlediğimde "Gene o gavurları doldurdun evn içinde şeytanlar tepişiyoooo" diye fırça attığından şu an ki halimden gayet memnun :D

Şimdi en sevdiklerimden bi derleme yapayım sizlere. Siz de dinleyin :) Yeşil olanlara tıklayıp dinleyebilirsiniz.


Eşref Ziya Terzi - Yollar Senindir

Eşref Ziya - Bir gün gelir
Eşref Ziya - Sevda Dedim

Özellikle bunu "Ağlama Karanfil" çocukken ne çok dinler, hatta söylerdim :)

Mehmet Emin Ay - O Gece Sendin Gelen



Mehmet Emin Ay'ın sesi o kadar güzel ki hele şu Esmaül Hüsna'yı söylerken.. İnsan dinlerken kendinden geçiyor :)

Mustafa Demirci - Güllere Vurgunum



Mustafa Demirci - Sultanım

Mustafa Cihat - Can Dedim


Mustafa Cihat - Amenna

Yeni Çağ - Ya Hayy



Yeni Çağ - Şahit Olsun
Yeni Çağ - Gün Gelir

Taha - Sahipsiz Güller


Bu sene sahipsiz gülleri o kadar çok dinledim ki. Kuzenler toplamda 4 kişi bunu telefonuna zil sesi yapmışlardı. Hem bir yandan bunu dinliyorduk bir yandan da telefonları çaldıkça dinliyorduk :D Beynimiz dönmüştü :D Ama güzeldi o zamanlar :)))

Fatih Budak - Hanzala


Fatih Budak - Asr-ı Saadet

Daha da var ama hepsini yazamıyorum. İyi dinlemeler :)

1 yorum: