Ve Dağlar Yankılandı...


Khaled Hosseini' nin 3. kitabı. Aylardır bu kitabı bekliyordum. Sonunda çıktı. Şuan çok sevinçliyim. Ufakça da bir çığlık attım sevinçten :D Beklediğim kitabın basıldığını gördüm. Ankara'da iken pek takip edemediğimden yeni mi çıktı bilmiyorum ama basım tarihi "Eylül 2013" olarak girilmiş.

Uzun zamandır blog yazmak için kafamı toparlamaya çalışıyorum. Aklımda bir sürü şey var neresinden başlasam diye bekletiyordum. Ama bu güzel haberi görünce aklımdakileri de bir kenara bıraktım.  Şimdi çok yoğunum ama en kısa sürede (1-2 ayı bulur :P) bu kitabı kesinlikle temin edeceğim.

Ooofff çok sevindim ben :D

2 yorum:

  1. Bir nida attım inanamıyorum diye, daha dün düşünüyordum ki kitabı olsa da okusam diye, çok sevindim :) Ve Rabbim dileklerini kararlarını hakkında hayırlı etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de aynı tepkiyi verdim :D Çok sağolasın :)

      Sil