Beni Bi' Dedem Düşünmüş



Beni Bi' dedem düşünmüş :) Allah rahmet eylesin. Ben çook küçüktüm ilk okula da gitmiyordum sanırım bana Ziraat Bankası'ndan hesap açtırmış. 18 yaşına kadar babamın veliliğinde sonrasında da bana kalacak şekilde. Hatırladığım mavi bi kumbaram vardı. Üstünde bankanın amblemi vardı. O doldukça elimden tutar beni bankaya götürürdü. Hatta Ziraat Bankası'nın çocuklar için çıkardığı dergi vardı. Çocukken bi' kaç defa ondan da almıştım. Neyse böyle bi' banka hasabım vardı. Ama yıllar içinde unutuldu gitti. Derken geçenlerde adıma bi kağıt geldi. Bankaya gelin diye. En son 2002 yılında işlem görmüş hesap. Dedem yaa.. Ben sadece kumbaramı götürdüğünü sanırdım. Meğer sonradan da devam etmiş yatırmaya. Gittik bugün arkadaşla. Ama ben diyorum 30-40 tl olsa anca vardır. Ne para olacak ki. 240 tl varmış meğer :D Sadece 10 tl çekeceğim onu da günlüğümün arasına koymak için.
Ne diyim Allah razı olsun dedemden :). Çok bi' para değil ama böylesine hatırlanmak çok güzelmiş. Bu bana miras gibi. O kadar mutlu oldum ki. Kesinlikle çocuklarınıza torunlarınıza onlara kendinizi hatırlatacak şeyler bırakın. İlla para olmasına gerek yok. bir kitap olur, ne bileyim kolye olur. Siz göçüp gittikten yıllar sonra onların sizi hatırlaması onlar açısından çok güzel oluyor.

Bu arada dedem benim hep erkek olmamı istermiş. Hatta bi'kaç defa da demiş "Esra keşke erkek olsaymış" diye. Artık ondan mıdır bilemedim bankaya beni erkek diye kaydettirmiş. Adam bana bakıyo bu hesaptaki kişi erkek diyo. :D Valla dedim kimliğim orda ben erkek değilim :D Hayır değilim :D :D

Yine diyorum çok güzel bir duygu dedemin benim için böyle birşey düşünmesi :) Nasip olur da eğer bir gün evlenmeye karar verir; çoluk çocuğum olursa ben de onlara hesap açacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder