Bugün Bunları Aldım...

Bugün sinemaya gideceğiz diye çıktık evden.
Malesef bilet bulamadık >.<
Zaten almam gereken şeyler vardı. Kartuş vs.
Hazır gelmişken alışveriş merkezine onları da aradan çıkarayım dedim.
(Genelde evden pek çıkmam öyle herkes gibi 1 hafta falan değil 2 ay kadar çıkmadığım olur)

Kulaklık aldım 2 tane çok şekerler ^ ^ Benim mp3 üm yok ben de netbook a aldım :P


Sonracııma cd çantası aldım. Malum dizileri arşivlemekten dvd leri koyacak yer kalmadı :P


Kitap ayracı aldım. Çok hoşuma gitti ^ ^






Ve efendim en önemlisi de 3 tane kitap aldım. Şu sıralar Aöf için tarih çalışıyorum. Biraz ondan biraz da dün twitter da İrem'den aldığım tavsiye üzerine Yavuz Bahadıroğlu kitapları aldım (:


Not: Bana "senin yazıcının kartuşları dolmuyo ki niye ondan aldın" diye senelerce beni yazıcısız bırakan vicdansızlar >.< Meğerse kartuşlar doldurulabilirmiş :O Cahilliğime yanayım >.< Kartuşu perte çıkardıktan sonra öğrendim >.<


5 yorum:

  1. kitap ayracı güzelmiş :) güle güle kullan esram :)) ama bende kitap almak istiyorum T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde pek alamıyorum kitap bugün iyi günüme geldi :D Çok pahalı oluyolar yaa :(

      Sil
    2. evet pahalı oluyorlar. karşıda bi sahafcım vardı benim ama gidemiyorum bi türlü :(

      Sil
  2. Bende kitap alacağım bir ara. Ama param yok ne yazık ki :)) Güle güle oku kitaplarını :))

    Not: Ben o ucu değişik kulaklıkları hiç sevmiyorum. Kulağımın içini ateş gibi yakıyor. Keşke sende almasaydın. dizi falan izlerken deli ediyor insanı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al sen de al :D

      Ya ne bileyim zaten daha şimdiden cızırdıyo. Yakında bozulurlar :D Hem ucuz hem de renkleri güzel diye aldım :P

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma