Süper kedicik Tüylü :)

Bugün dükkanda dışarı bakarken Tuy-chan ımı gördüm . Hemen aklımda şimşekler çaktı :D Dedim şu kedicikle biraz oynıyım :D

Aldım elime bir parça çaput ve işte ortaya çıkan manzara :)








Tabii ben Tuy-Chan ımla oynarken kafasıyla gözüyle... :D hiç sesini çıkarmadan uslu uslu durdu. Hatta dedim ne oluyor ölecek misin kız kafanı kaldır az hareketlen :D
İşin rengi sonra değişti. Birden içine bişe kaçtı...


Zaten bundan sonra da kaçtı :D 
Ben bu fotoğrafları öğlen 1 gibi çekmiştim. Az önce dışarı çıktığımda yani saat 4 buçukta çaput hala boynundaydı ama bollaşmış tabii ki :D
Eşşek kız kaçmasaydı çıkaracaktım. Şimdi mahallenin delisi gibi dolaşıyor :D

Not : Ben bunu yazdıktan hemen sonra babam yakalayıp çözmüş :D :D

2 yorum:

  1. sende benden çıktın hee kediye yaptığına bakk :)) tabe bnmkilerin yanında bişe diil :))

    YanıtlaSil
  2. Bu Kedi Bütün Gün Böle Dolaştı Demek Kim Bilir Diğer Kedilerle Karşılaştığında Ne Dalga Geçmişlerdir Aralarında Nihahaha...ahah :D :D

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma