7. Kocaeli Kitap Fuarı Ganimetlerim

Efendim geçen sene 3 kardeş gittiğimiz Kocaeli Kitap Fuarından o kadar memnun kalmıştık ki, bir yıl boyunca tekrar fuar zamanını bekledik. Fakat bu sefer bir eksik ve üç fazla ile gittik :D Nasıl mı?
Geçen yıl CembeK vardı yanımızda, bu yıl yoktu. Onun yerine üç arkadaşımız bize katıldı.
Fuar bize uzak olunca da hazır KOMEK götürüyor diyerek doluştuk otobüse :D

Bu yıl fuardan daha çok zevk aldık. Giderken aklımızda sadece Asu De ile tanışmak, kitaplarını imzalatmak varken, hem Ediz Hun ile fotoğraf çekildik hem de Fatma Erdek ile tanıştık.

O gün gerçekten bizim için çok güzeldi.


Çoğunluğu sahaflardan olmak üzere bir sürü de kitap aldık :D
Arkadaş bu fuarların ucuz olması gerekmiyor mu? Ben internetten daha ucuzunu alacaksam 1 saat yol tepip fuara gitmemin ne gereği var?

Haklı sitemimi de dile getirdiğime göre şimdi karşınızda fuar ganimetleri videom.


Ses sorunu için kusuruma bakmayın :") Telefonum ancak bu kadar iş görüyor.

Ayrıca sevgili yazarlarımın da fotoğraflarını burada paylaşmasam çatlardım :D


Ben ikisini de çok sevdim :*

2 yorum:

  1. senin videolarını ben çok sevdim ya :) sabahattin ali hiç okumadım ama çok merak ediyorum seveceğimi düşünüyorum ediz hunla çektirdiğin fotoyu gördüm instagramdan hala ne kadar iyi görünüyor bir çok gence taş çıkartır :D kızkardeşim çok hayranı ediz hun'un ama bende severim birde gece ile şafak okunacak listesime girdi bile :D asude nin yeni kitabı çıkıyormuş haziranda kapağını gördüm ama ismini unuttum malasef :( konudan konuya atladım ama fazla uzatmak istemediğim için yaptım sözün özü güzel bir videoydu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce hangisine cevap versem :D Topluca çook teşekkür ederim :*
      Seversin Sabahattin Ali ama şöyle söyliyim sessiz bir yerde oku.. Lisede klasik okuyan ben şimdi dili hafif romanları okumaya alışınca Sabahattin Ali'yi okurken biraz tuhaflaşmıştım :D
      Ediz Hun ♥
      Asude'nin kitabı Beni Sev Diye ama kapağı çıktı mı yahu? Öyle bir sürü paylaştılar ama :/ Kesinleştiğini bilmiyordum :D
      Gece ile Şafak'a da nasip olursa video çekmeyi düşünüyorum :D

      Sil