Yeh Jawaani Hai Deewani (2013)


Uzun zamandır adını duyduğm ama izlemediğim bir filmdi. Bu kadar geç kadığım için pişmanım :D Ayrıca Aditya Roy Kapoor'u da ilk kez izledim :D Sevdim :D

Naina, içine kapanık, sadece ders çalışan tabiri caizse inek bir öğrencidir.
Aditi, deli dolu, hayatın tadını çıkaran, eğlenceli bir kızdır.
Bunny, dünyayı gezmeyi kafasına koymuş bir fotoğrafçıdır.
Avi, herşeyi boşvermiş işi gücü içmek ve eğlenmek olan bir gençtir.

Bu 4 lise arkadaşı günün birinde tatil turuna çıkarlar. Bir yandan dostlukları pekişirken bir yandan da Bunny ile Naina arasında bir aşk filizlenir fakat işler o kadar kolay olsa 2 saatlik Hint  filmi nasıl biter ki :D Tabii ki aradan yıllar geçer ve 8 yıl sonra Tüm arkadaşlar Aditi'nin düğününde tekrar bir araya gelirler.


Eveett buradan sonrası benim yorumlarım. Yani bildiğiniz üzere bu kısımda SPOILER bulunabilir :D


Bir gün Hindistana gitmek ve Holi Bayramında deli gibi coşmak istiyorum :D Çok isterdim arkadaşlarımla bu filmdeki gibi gezip eğlenmeyi. Ama nerdeee....

Yok yok ben kesinlikle Holiye katılmalıyım :D
Ne kadar eğlenceli baksanıza :D Bir de yanımıza Ranbir gibi arkadaş bulduk mu tamamdır :D


Şu hanım kızımızı ilk gördüğümde Amerikalı ya da İngiizdir dedim. Hatta çok yakından göstermemişlerdi konuşmasını duyunca bir şaşkınlık geçirmiştim. Nasıl olur da bu kadar akıcı Hintçe konuşur diye. Meğer kızımız zaten Fransızmış. Yani yamyamca olan ingilizcem ile anladığım kadarıyla bu hanım kızımızın anası babası Fransızmış ve Hindistanda tanışmışlar ve çok sevdiklerinden orada yaşamaya karar vermişler.


Film boyunca bu kıza acıdım yahu. Mal Avi gözünün önündekini göremedi. Aklı fikri içki ve kızlar. Pis.. Piss..
Zaten hep ters köşe yapmalarını bekledim ama gitti güzelim kız (Eh Deepika ile aynı filmde olunca pek ansı olmuyor ama :D) o tipsize :") Pis gıcık bir de sürekli kıza evlenme evlenme dedi durdu :D

Çok isterdim Bunny'nin ki gibi bir ajandaya sahip olup dünyayı gezmek. Ama ben daha kendi memleketimi gezememişim ki. Kaldı dünya :P Peeehh gerçeklemeyen hayaller. Hatta imkansız hayaller :P

Aditi'nin düğünü öncesi garip bir tören yapmışlardı. Şu linkte tıktık. Acayip duygulandım orada :D Tekrar diyorum pis Avi :D


Ranbir çok güzel dansediyor yahu. Filmin sevdiğim şarkılarımdan birisi. Gerçi neredeyse hepsi güzel :D

E hadi o zaman görüşürüz :D
Çekilişime de katılmayı unutmayın :D 


2 yorum:

  1. ben ismini hep unutuyorum bu filmin. bunny koydum ben adını :D yaa en eğlendiğim hint filmlerinden birisi. bi daha izleyebilirim belki bir gün. holi bayramı kutlamalarına ben de gitmek istiyorum ve Aditi'nin düğünü yani öyle uzun uzun süren düğün öncesi sonrası serenomili bi düğün isterdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginçtir ki ben de filmi izlemeden çok önce ismini biliyordum ve sürekli de aklıma gelirdi :D Galiba Ranbir kliplerini ararken oldu bu :D O düğünler hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum ben de :D

      Sil