Unutkanlık Zor İş Hemşirem!


En iyi fikirler hep dükkanda bulaşık yıkarken geliyor. Ama ellerim ıslak olduğu ve işim olduğu için bir yere yazamıyorum. Yine bir gün aklıma fikir gelmişken eskiden yaptığım hatırlatma servisini anımsadım. Her zaman sol elime taktığım yüzüğü sağ elime taktım, kendi kendime de dedim ki eve gitiğimde yüzüğü bu elimde gördüğümde yazacağım şey aklıma gelsin çocukken yaptığımda hep işe yarardı. Fakat 1 saat sonra dükkanda daha işim bitmemişken yüzüğün sağ elimde olduğunu fark ettim. Aaa ben yazı yazacaktım ama ne diye düşünmeye başladım. Yazı yazacağımı hatırladım ama ne yazacağımı unuttum bu seferde. üstüne bir de eve gittiğimde bi kaç saat sonra bir baktım yüzüğü sol elime geçirmişim bile ve ben hala ne yaacağımı hatırlamıyorum :D
Böyle böyle ne fikirlerim uçtu gitti :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder