Baykuş Postası #1

Yılbaşı öncesi Sawako(KoreGünlüklerim) dedi ki "Bir etkinlik yapalım.Yılbaşında birbirimize kart atalım. " Ben de malumunuz daha önce de bahsettiğim gibi yılbaşı kutlamadığımdan "yok bu sefer beni mazur görün" dedim. Neyse sonuç olarak her ay kart etkinliği yapma kararı aldık. Ben ve Hayali yılbaşı temalı değil normal kart istedik.

Kartlarımız şöyle oldu.


Efendim kartlar numarasına göre şu arkadaşlardan geldi. İsimlere tıklarsanız bloglarına gidebilirsiniz :)


İlk sefer biraz acemice oldu. Ayrıca PTT mektup ulaştırma konusunda ışık hızı ile yarış yaptığından postalarımız neredeyse 1 ay sonra ulaştı. İkincileri henüz yollamadık :D Artık üçüncüye Allah kerim :D

Ben de ne yazsam, içine ne yazsam diye düşünürken birden bir hikaye yazma fikri geldi :D


7 kişiye birden yazdığım için artık el felci geçirecektim neredeyse haha o yüzden yazım berbat bir hal aldı :D Okunuyordur herhalde :D Aslında bunun devamını da yazdım ama... Ama o da bana kalsın :D Çok iyi yazamıyorum çünkü :P

Benim kartın fotoğrafları için Hayali ve Supercel'e teşekkürler :D

Bir diğer Baykuş Postası'nda görüşmek üzere. Esen kalın :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder