Eliza Graves (2014)

ABD, akıl hastanesi, Ben Kingsley, Brendon Gleeson, Eliza Graves (2014), film, Jim Sturgess, Kate Beckinsale, Michael Caine, movie, Stonehearst Asylum,

Edward Newgate, Oxford'dan yeni mezun olmuş bir doktordur. İlk görev yeri olarak Stonehearst Asylum adlı bir akıl hastanesine gider. Hastaneden çok şato gibi gözüken bu yerin çalışanları da garip insanlardır. Bir süre sonra doktor buranın normal bir hastane gibi olmadığını anlar. Hastanedeki gizemi çözmeye çalışır.

Film hakkındaki düşüncelerim; Spoiler içerebilir!


ABD, akıl hastanesi, Ben Kingsley, Brendon Gleeson, Eliza Graves (2014), film, Jim Sturgess, Kate Beckinsale, Michael Caine, movie, Stonehearst Asylum,


Tek kelime ile müthişti. Tabii zaman zaman durgun ilerledi ama merak ettiren bir konusu olduğundan çok da rahatsız etmedi. Eski zamanlardaki akıl hastaları üzerinde uygulanan sözde tedavi yöntemleri kanımı dondurdu. O şekilde tedavi edilip de sağlığına kavuşan var mıdır acaba? Korkunç!

Filmde sürekli kadının kocasını merak edip durdum :D Hala da merak ediyorum. Acaba kadına ne yaptı ki kadın böylesine delirdi.

Bence filmde iki kötü vardı. Birisi Finn birisi de eski müdür. Filmin ilk yarısında aşağıdakilere üzülürken diğer yarısında da yukarıdakilere üzüldüm. Ama en çok da sarışın kız öldüğünde üzüldüm.

O kurt adam nasıl birşeydi öyle yahu :O Yani fragmanı izlerken cidden kurt adam sanmıştım ama adam meğer insanmış :/ Da nasıl insan öyle :/

Ayrıca delilerın akıllılardan daha mantıklı davranması da ilginçti :D Akıllı adamların yönetemediği hastaneyi deliler ayağa kaldırdı resmen :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder