Safe Haven (2013)


Katie, yaşadığı bazı şeylerden kurtulmak için evden kaçar. Kendisini bir sahil kasabasında bulur. Burada market işleten ve iki çocuğuna tek başına bakan Alex ile tanışır. Ama Katie, sahip olduğu büyük sırdan dolayı hep temkinli davranmak zorunda kalır.

Falan, filan :D
Şu konusunu yazma kısmı ne zor geliyor arkadaş.

Eveeett gelelim insan azmanı Josh Duhamel'e :D Yine adamı görünce Fergie'nin, yanında kedi yavrusu gibi kaldığı geldi gözümün önüne :D Ki bu filmde de başrol kadın ufacık kalıyordu :D Ama adamda bir şebeklik var o yüzden seviyorum :D



Kadına başta ısınamadım :/ Bilmem sevemedim pek. Filmde Revolution'dan tanıdığımız David Lyons' da vardı. Seviyorum yaa ben bu adamı :D



Filmin çekildiği yere ba-yıl-dım! Keşke öyle bir yerde yaşasaydım. Mesela burası Alex'in yaşadığı yerdi. Ben de evden kaçsam böyle bir yer bulur muyum :D hahaha


Sonra bir de çocuk oyuncu vardı. Çok tatlıydı :D İnsanın mıncırası geliyor :D

Mekan çok güzeldi. Kano ile olan bir sahne vardı. İzlerseniz eğer orayı gördüğünüz de siz de aşık olursunuz eminim. Demişti dersiniz.


Sudan korkmasam ben de çok isterdim orada kano ile gezinmeyi :") Ama işte sırf korktuğum için yoksa ben giderdim oraya :D :D

Filme başlarken çok da hoşuma gideceğini düşünmemiştim ama bitirdiğimde tam tersi oldu. Beğendim.
Özellikle sonunu güzel bağlamışlar :D Bu sefer spoiler vermedim. İzlerseniz iyi seyirler :D

Not: Karar verdim en kısa sürede evden kaçıp Katie'nin evine gidicem :")

2 yorum:

  1. bu filme baxmisdim tv de amma ancaq evveline sonu nece bitir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu sonla bitiyor :D Bence baştan tekrar izle :D

      Sil